Welke mode HALO???

Discussie in 'Algemeen' gestart door shootergod, 14 jan 2003.

1. shootergod

shootergod Guest

welke mode spelen jullie bij halo, ik heb het zelf ( niet in coop) op legendary :D

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Je maakt nogal vlug threads :) maar heb het spel al meerdere keren uit op legandary ook single zonder co-op en ook met co-op
    Doe nu voornamelijk alleen multi en co-op das alles(altijd legandary natuurlijk)

Greetz

3. shootergod

shootergod Guest

4. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Halo missies eigenlijk nooit meer in singleplayer. Het meeste in multiplayer met een stel maten. Maar ik ben laatst ook weer begonnen in Legendary co-op met een buurjongen van me.

5. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat erg ik heb geloof ik 1 missie gespeeld om uit dat schip te komen en toen het spel weer weggelegd.
    Moet hem echt eens gaan spelen.

6. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    kga altijd snipen met 2 andere maten in blood gulch. de sizzy's gaan altijd campen. vervelend... ze proberen zichzelf wel te verbeteren, oftwel niét campen *gelukkig*

7. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    SHD,dat lvl was dus niet goed nadat je buiten komt ontdek je de pr8 van halo kijk maar is,keep on playing! :)

suc6,greetz

8. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja komt omdat ik teveel games in korte tijd heb gekocht dan speel je niet goed meer.
    Ik ga hem zeker nog eens goed spelen op jouw advies.;)

9. shootergod

shootergod Guest

snipen is campen huub himself :D

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In 'jouw' Counterstrike wel ja. In Halo niet

11. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    legendary natuurlijk, alleen sizzy's spelen op easy, med of hard

12. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Bedankt voor het vertrouwen :)
    Maar ik weet zelf nog dat eerste lvl,stomvervelend,al dat doolen maar naar lvl 2 kon ik niet meer stoppen en ik denk ndat je het gedaan heb dat je me gelijk moet geven :),en als het te moeilijk word co-op dan met een vriend,voor het geval je het niet weet
    |hoofdmenu|multiplayer|cooperactive|beiden op start drukken|jouw ""career"" kiezen|lvl|spelen maar :) maar tis wel veel makkelijker met zijn 2.

13. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    mijn beste shootergod. "campen" is stilstaan op een mooi plekje. dat kan dus óók met een rocket launcher. een sniper rifle kan je ook op ander manieren gebruiken dan stilstaan op een mooi plekje. het level blood gulch is dus zo mooi groot, dat je al rennend kan inzoomen en elkander kan afknallen. dus wil jij, als godheid, je kennis wat verder uitbreiden? dank u.

14. shootergod

shootergod Guest

oke, thnx voor de info, doe zelf niet zo veel aan campen, ik ren gewoon rond als een gek met een shotgun :D

15. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    campen suckt. rondrennen is cool. raken je maten altijd in paniek.

16. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Je rent dus als een gek onvoorzichtig rond als een onverslaanbare,gheeh ik wil wel is tegen jouw in xbox live :)

17. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    is wel een beetje tegenstrijdig he. rondrennen als een gek en je bent een shootergod en wat daaronder staat.

18. shootergod

shootergod Guest

wel mveel bewegen tussen door, en vlug dekking zoekjn tussen het bewegen ( niet te lang stil staan )
    dus onvoorzichtig wil ik niet zeggen, maar ik ren ook niet altijd hoor :D

19. shootergod

shootergod Guest

hoezo, als je goed beweegt, en goed knalt en al die shit, ik ha heus niet hersenloos rondrennen hoor, ook tactisch aan pakken :D

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je bent echt tegenstrijdig. Eerst stoer doen dat je loopt te raggen met een shotgun, en dan ben je opeens een soort veldmaarschalk die strategieen uitdenkt :+

Deel Deze Pagina