Welke mode speel jij Splinter Cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maserati, 10 jan 2003.

?

Welke mode gebruik jij bij Splinter Cell

1. Normal

86 stem(men)
    71,1%
  2. Hard (Difficult)

35 stem(men)
    28,9%
  1. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Normal of Hard (Difficult)

2. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Keb hem uitgespeeld op normal en ga hem echt niet op hard spelen, want je weet toch alles al en danis er geen spanning meer. Ik vind het spel echt veels te kort voor 60 euro! Er hadden minstens 15 levels in moeten zitten, dit was niks.

3. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Speel hem op normal ben nu in laatste level, zal ik hem nog spelen nadat ik hem heb uitgespeeld, nee denk het niet. Tis wel een schitterend spel.

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel em op normal. ik adcht eerst van: dan doe ik later als ik em uit heb op hard en dan los ik de missies op een andere manier op (dat stond namelijk in vele previews/reviews), maar dit komt bijna nooit voor en als het voorkomt is het geen totaal andere manier.

jammer dusz.

maar het blijft een supervette game:D

5. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind dat het spel hoogstens een 7.5 verdient, want het spel is echt super kort.

6. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel em op normal.
    Anders wordt het spel mij weer te moeilijk en dan heb ik er geen zin meer in en dat is ook zonde.
    Op normal vind ik het spel ook nog uitdagend en moeilijk genoeg, misschien dat ik em op hard zet als ik het al een keer heb uitgespeeld.;)

7. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan bijna niet geloven dat iemand die een spel (bijvoorbeeld splinter cell) alleen speelt op hard. Ik ben ook op normal begonnen en ja, het is idd te kort, enzo, maar het was wel een vet spel. Als ik het op hard had geprobeerd, zou ik gek worden omdat ik steeds gekilled werd enzo. Maar i denk dat ik het over een tijd misschien nog een keer ga proberen, nu eerst mijn nieuwe aanwinst: GHOST RECON!!! dit is echt een chillen spel.

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik vind dat splintercell op normal al een zeer goeie uitdaging is. ik denk alleen dat na normal ik hem niet op hard zal spelen, omdat ik al gestresst met normal bezig ben en hem nu bijna met kreunen en al heb uitgespeeld.

9. rdfoxy

rdfoxy redfoox

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook al uitdagend genoeg op normall

10. Gameslave

Gameslave Guest

Ik speel ook op normal, en voor mij hoeft het zeker niet moeilijker, vind dit al pittig genoeg. (hou ook liever van wat makkelijkere games) en mooi is het zeker en zeker niet eentonig. En te kort vind ik nog wel meevallen. Ben dan ook pas bij level 4 met het booreiland. Ik ga niet zo snel. Steeds weer een stukje, dan kan je ook langer van het spel genieten. Ik ben niet zo iemand die een spel in een week probeert uit te spelen of heeft uitgespeeld.:D

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben op dit moment bij chinese ambassy, maar ik kom niet meer aan splinter cell toe, omdat ik morrowind eergister gekregen heb.:D

12. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    speel 'm op normal, maar dat komt omdat ik 'm nog maar een paar dagen heb.. ik merk wel dat je dit spel snel uit kan spelen.. soms loop ik erg te kloten op een stukje maar als je eenmaal weet hoe het moet vlieg je zo door het level heen..

ik denk dat ik 'm wel hou als ik 'm heb uitgespeeld, want het blijft een toppertje, maar ja wie weet als je 'm al tig heb uitgespeeld..

13. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu op normal. Ik weet niet of ik hem nog een keer op hard speel. Ik denk van wel, proberen minder te killen en minder gezien te worden ofzo.

14. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ik speel hem nooit meer maar toen ik hem speelde speelde ik op normal en toen het te moeilijk werd ben ik maar mech assault gaan spelen (die is trouwens veel leuker)

15. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    eerst op normal uitgespeeld en nu bezig op hard

16. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    uitgespeeld op normal, level 4 op hard. Kmerk weinig verschil in modi, Enemy's iets moeilijker te raken. (vaker schieten red.) Geweldig spel imo, kwacht op downloadable content :9

mzzl Munch and Abe

17. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb em uitgespeeld om normal, speel nog wel eens een leveltje op hard maar ik ga em niet meer uitspelen op hard

18. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst op normal en nu op hard.
    Veel verschilt het niet...

19. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ja... de 1ste...... Ik speel hem op Hard....,

Reden: Je hoort van veel mensen dat tie gemakkelijk uit te spelen is, en omdat ik dit zo een relaxt spel vind, wil ik hem ook zo lang mogelijk blijven spelen!!8)

20. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens, voor die 60 euro had ik ook wat meer leveltjes verwacht

Deel Deze Pagina