TSSSSSSSSSSS Ok nu wie heeft de grootste ventilator op zijn PC staan? Dat plaatje van Alphazel telt niet mee
ik win niet iets om echt trots op te zijnh oor, ben gewoon te lui om er een extra vent in te plaatsen
BOEHHEOEOOEOE zoveel moeite om mn voor mn compu neer te zetten ..neej k heb gewoon twee vents in mn systeem zitten niks speciaals
.com = Com21 Standaard troep van Chello. Ik wil zo'n Com21 2000 hebben, kheb nu nog zo'n bagger 1000 model. Die zijn zo lomp als de pest (niet zo lomp als Lancity) maar die 2000 zijn een stuk platter. Zag ik daar net geen plaatje van?
Ja ik heb een CableLabs Networks 5000Moden tot ja 50Mbits ik heb een vete 2024Kbits mmhhuuuaaaa ik me moden apert gekocht in Usa voor 100$ vet goed koop heb me gaare modem terug gegeefen me Cable Internet is 20X beter nu en me upload is vet snel nu ik upload nu altijd voledig op 512Kbits maar toch die com21 modem kan je unlocken iets waar chello teggen is voor all die gaare stink series die met gemak kan unlocken en meer speed kan haalen