Welke moet ik halen voor me verjaardag?

Discussie in 'Algemeen' gestart door M@ximuS, 3 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit eigenlijk met een probleempje. Ik ben 10 januari jarig en ik mag van mijn ouders een Xbox game uitzoeken met wat er bij. Dat wat erbij is al ingevuld echter nu de Xbox game nog :). Ik zat zelf te twijfelen tussen deze titels:

- GTA VC / 3 Double Pack
    - Mafia
    - KOTOR

Alleen GTA heb ik al blauw gespeeld op de PC, Mafia ook.. maar een goede RPG gaat er ook wel in. Qua RPG's hou ik wel van golden sun // diablo alleen ik weet niet of otogi mij dat kan bieden

2. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van rpg houd zal ik KOTOR erbij nemen, maarja ieder zijn smaak dus het is moeilijk om voor jou te beslissen (denk dat deze topic ook gesloten gaat worden kwa opsom topic )

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    dan KOTOR als je GTA en Mafia a lblauw gespeeld hebt.

en mafia is toch nog niet uit op de xbox ? ?

4. Mafia komt 16 januari.

5. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb kotor te koop voor 34€ incl verzendkosten.

6. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

eeh..Desert?? Volgens mij moet jij toch weten dat sdit soort treads niet mogen? :eek: Maar ik hou me mond alweer ;)

7. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    ja desert...Toen ik jou post reply zag staan dacht ik...laat die deze echt open...maarja...zolang men maar uitleg geeft he ;)
    ik zou kotor kopen...gewoon om het feit dat je gta double pack en mafia al op pc hebt....en ik denk trouwens ook niet dat mafia op de xbox zo chique is als op de pc....zal wel chique zijn maar denk toch niet dat het hetzelfde effect gaat hebben...ook in gameplay niet ... (mijn mening he)

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Opsomtopics: niet tegestaan. Reviews lezen.

9. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Tssss, wannabe mod, wees toch niet zo hard ;).
    Als je GTA 3, Vice City en Mafia al 'blauw' hebt gespeeld dan zou ik voor KoTOR gaan, is dan naar mijn idee de enige die uit het rijtje over blijft :+.
    Maar je wilt ook wel graag een goeie RPG dus ik denk dat dan KoTOR ook goed zal bevallen.
    Maar dat is allemaal mijn mening :).

Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom moet iedereen alsnog de wannabe mod uit hangen als er al een mod is langsgeweest en deze hem opengelaten heeft?:confused:

Maar om even te reageren op de topicstarter.
    Dan word de keus al wel makkelijker, als je al 2 van de 3 titels blauw gespeeld hebt op de pc.

Denk trouwens dat vooral mafia er op de xbox minder uit gaat zien dan op de pc. Als je ook nog van RPG's houdt zou ik voor KOTOR gaan (hoewel ik hem zelf niet hoef ben geen star wars fan). Maar het is iig wel duidelijk wat je zou moeten kiezen :p

11. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Niks wannabe-mod gedrag, maar onconsequent gedrag van de desbetreffende mod, that's all :)

12. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond KOTOR erg leuk, heb hem twee keer uitgespeeld als goed en slecht.
    Maar daarna is de lol er wel af natuurlijk.

GTA heb je al grijs gespeeld, je krijgt natuurlijk wel vice city erbij en het is de beste versie.

Mafia ken ik niet, tenminste nooit zelf gespeeld.

Otegi is erg mooi niet echt RPG of zo, meer een vechtspel.
    Zelf heb ik net Max payne 1 uitgespeeld en ga ik gelijk door met Max payne 2 dat zijn zeer goede spellen.

Het valt ook te overwegen twee "budget"titels te halen.
    Zitten zeer goede titels tussen, je hebt er twee voor de prijs van 1.

Keuze is aan jouw natuurlijk

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jongens, hartstikke bedankt. Natuurlijk stokt een dergelijk topic een beetje met onze opvattingen en regels, maar ga niet lopen zeuren over wat wel en niet mag in een topic wat qua inhoudelijke reactie's al aardig op gang is gekomen. Is een topic niet helemaal conform de regels? Dan meld je dit per PM of E-Mail bij een moderator of gebruik je de Meld dit bericht bij een moderator knop.

Maximus: Helaas zijn er al genoeg mensen die hier dagelijks om vragen, en we kunnen geen topics toestaan dat aan ieders wensen moet voldoen. Ik raad je aan eens wat recensie's te gaan lezen op het web, en wanneer je nog twijfelt tussen twee vergelijkbare titels kan je daar hier altijd nog naar vragen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina