hey jongens, ik ben van plan om counter strike te gaan kopen, alleen weet ik niet of ik half live generation of half live generation 3 moet kopen, kan iemand me helpen, ik wil geen half live 2, alleen counter strike
Counter-Strike moet je niet kopen dat kan je gratis downloaden. Je moet alleen de originele versie van Half-Life op je pc staan hebben. Half-life kost rond de 15€-20€ denk ik. Probeer niet een Half-Life van je vriend ofzo te installeren want dan kan je niet in dezelfde server spelen(het is met een cd-key) gewoon ff naar de winkel achter half-life dus.
Kzou ook half life gaan kopen want het is echt een lekker spel en counterstrike word je na een tijd zo beu gespeeld!!! Removed edit : Kzou wachten op half life 2
ja dat weet ik, maar je hebt half live generation en half live generation 3, bij 3 zit half live, counter strike en nog twee spellen, ik weet niet of bij half live generation 3 de orginele half live zit, en het kost 25 euro
Zelfs voor counter-strike heb je toch EEN tamelijk goede 3d kaart nodig, wil je met hoge fps spelen. Ik weet niet wat je bedoeld met die generations...Vraag es voor gewoon half life in je pc/games winkel.
jah, counter strike lukt wel, maar half live 2 niet. en ik ga het vanmiddag even vragen. alvast bedankt voor je uitleg
waarom de duurdere kopen als je ook de goedkopere versie kunt kopen... aan die counterstrike cd heb je helemaal nix Heb zelf ook officiele counter strike cd... maarja dan moet je hem updaten en dan mis je weer maps dus mappacks downloaden enzo... als je gewoon hl installeerd cs download... ben je klaar geen gezeur met kan map niet vinden etc etc... dus aan die counter strike cd heb je eigenlijk helemaal nix..... dus zou ik gewoon voor de goedkopere versie gaan.. .en dan download je cs...