1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Welke nextgen console ga je halen?

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 14 sep 2020.

?

Welke nextgen ga je halen?

  1. Xbox Series X

    51 stem(men)
    53,1%
  2. Xbox Series S

    4 stem(men)
    4,2%
  3. Playstation 5

    35 stem(men)
    36,5%
  4. Playstation 5 DE

    2 stem(men)
    2,1%
  5. Nintendo Switch (Lite)

    0 stem(men)
    0,0%
  6. PC masterrace

    4 stem(men)
    4,2%
  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    En daar doe ik het voor
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ik betaal nu €10 per maand voor de PC Gamepass, heb dus geen xbox, kan dit goedkoper? Zie nergens een jaar abbo of iets dergelijks.

    Of kan ik een 12 maanden Xbox Live Gold kopen en die op de PC ergens activeren? En die dan omzetten naar ultimate?
    Enig idee waar ik die dan goedkoop kan halen, en moet dat met VPN o.i.d.? Geen ervaring mee.

    Dank:)
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Je kunt tot 36 maanden Xbox Live Gold halen (in delen van 12 maanden) bij de bekende key stores, zoals CDKeys. Zonder VPN is dat iets duurder (volgens mij nu rond de 44 euro voor de EU kaart) dan met per jaar. Deze kun je op je PC activeren in je Microsoft account. Mocht je meerdere jaren doen, let er dan op dat je niet op meer dan 36 maanden Gold kan komen (Als je voor 24 maanden gaat kun je verlengen in je account activeren zodat je een gratis maand krijgt per kaart. Dit komt dus neer op 26 maanden in totaal. Als je een kaart hebt geregistreerd moet je eerst het verlengen van je Gold abonnement uitzetten voordat je de volgende registreert.). Heb je eenmaal alle Gold geactiveerd, dan kun je de pagina die ik in mijn vorige post linkte gebruiken om dat Gold abonnement vervolgens voor een euro om te zetten naar Game Pass Ultimate.

    Stop voordat je dit doet echter wel eerst het verlengen van je Game Pass for PC abonnement in je Microsoft Account.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  5. WhiteFog NL

    WhiteFog NL Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik maak de overstap van ps4 pro naar de Xbox series X met een gamepass.
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Dank voor je tijd en uitleg. Wordt gewaardeerd.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ik zie een mooie split tussen Sony en Microsoft. De enige reden dat ik niet PC heb gekozen is omdat ik toch altijd al op een PC speel, ongeacht mijn console keuze. Daar gaat ook de komende jaren niets aan veranderen. Maar mijn console platform van keuze is in dit geval de PS5. Ik denk dat wel voor meer hier geldt dat zij op meerdere platformen gamen. Op de PC bestaat sowieso geen "next-gen". Dit is een buzz woord verzonnen door marketeers om een nieuwe generatie (oke, "next gen" dus) consoles te verkopen, waarbij de oudere generatie langzaam wordt uitgefaseerd.
     
  8. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    [​IMG]
     
    Fiasco, Tyrant, Zifnap en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Vandaag of morgen zal de video van DigitalFoundry over de ervaringen met de Series X komen, maar alvast een kleine preview van hun kant:

    [​IMG]

    DOA 6 4K mode comparison.

    Hier wat verschillen in load times van andere bronnen:

    [​IMG]

    [​IMG]

    En nog meer goed nieuws:

     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2020
    VapoChill, Yellow 13, Nol en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Lol deed RDR2 er 128 sec over?
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    En dan zijn dit natuurlijk ook nog een spellen die totaal niet geoptimaliseerd zijn voor de Series X. Als de developers een patch uit zonden brengen dan kan het neem ik aan nog wel wat sneller

     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2020
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    As a result, at a bare minimum, Xbox Series consoles should retain three to four "next-gen" game save states for the sake of Xbox Quick Resume—though, thanks to my back-compat limits, I've been unable to test this claim as of press time.

    Instead, I've pushed my tester Xbox Series X console with a mix of XB1, X360, and OGX content to test how many save states I can cram into the console's internal memory before the feature stops working. My average result has been 12 games. Meaning, I can manually load 12 games, then go back in order to reload each of the dozen, and they'll each have a brief "Quick Resume" tag appear on the screen before reappearing in fully playable, middle-of-the-game action within five to 12 seconds.

    https://arstechnica.com/gaming/2020/09/xbox-series-x-hands-on-the-big-back-compat-dive-begins/
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    NMS is niet best, maar het huidige Hello Games komt wel met een patch denk ik, op een stille manier. In ieder geval wel blij dat de console erg stil is, maar dat is de Xbox One X ook. Die kan ik alleen horen als ik er vlak boven ga staan. PS4 daarentegen stijgt al op als je iets anders kiest in een game of hem op pauze zet. Kan soms beter als stofzuiger gebruikt worden. Heel benieuwd nu of ik hem de 10e van november ga krijgen... :)
     
  14. xeros

    xeros Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    2
    Is de Xbox one series X uit de poll een nieuwe nog onaangekondigde console ? :)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Tijdje geleden aangekondigd als de nieuwste onder de Xbox consoles. De lancering ervan is 10 november, maar bijna overal uitverkocht helaas.
     
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

     
    VapoChill en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Comments be like:
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    No shit...

    Ik denk dat hij er op doelt dat het Xbox Series X is en niet Xbox One Series X :+
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Die verwarring zal nog heel vaak gaan plaatsvinden. :+
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.613
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Maar diegene die bij MS de naamgeving van Xbox doet moet ontslagen worden.
     
    VapoChill, Reckuuza, Yellow 13 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina