ik denk het niet. Grootste kans op een voetbalspel online voor de Xbox is een game van MS zelf. Net als dat nu met NHL gebeurt. Een tijdje geleden zocht MS artists om aan een voetbalgame voor de Xbox te werken. Verder is er niets over bekend.
Over voetbalspellen gesproken, championship manager is ook uitgekomen op de xbox. Nu kun je dit nauwelijks een spel noemen, maar zijn er echt mensen die dit "spel " hebben gekocht? Mijn vrienden zijn hier helemaal gek van op de pc, maar ik kan het gewoon niet begrijpen.
ja, en ook van nog veel meer clubs een officieel spel, zoals manchester united. ik begrijp ook niet dat mensen zoals mijn broer van championship manager houden. beetje een wedstrijdje volgen, nee, geef mij maar nightfire, halo, splinter cell, generals of age of empires.
FIFA 2004 in ieder geval niej, EA maakt geen live-games (klootzakken ). Volgens mij kwam er een voetbal game van MidWay die Live was mar dat weet k niej cker
Wat is er mis met Ajax dan? Maar ff terug komend op ISS 3 is er al bekent of die live gaat ondersteunen dan? baukehimself