1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke (oudere) game speel jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 15 mei 2005.

  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vraag me wel eens af ofdat jullie nog wekelijks of dagelijks een oud XBOX spel spelen? Speel jij bijvoorbeeld Halo nog elke dag of rij jij met Project Gotham Racing 2 elke dag een baan? Vertel het hier!


    Ik zelf pak bijna nooit een wat oude game uit de kast om hem te spelen. Ik speel bijna altijd een van mijn wat nieuwere spellen. Maar een week of twee geleden kreeg ik plotseling zin in Fifa Football 2003. Ik heb 2004 ook maar ik had er gewoon even zin in. Vandaag trouwens ook nog. Ik heb Max Payne 2 een tijdje gespeeld want die lag onderhand weg te rotten. Ik post wel eens als ik een ander spel een keer speel die ik anders nooit speel!

    Welke oudere game speel jij nog wel eens?
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  2. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball. Dat vind ik wel een relaxt spel. Af en toe ter variatie van al dat knalwerk. En Panzer Dragoon Orta is een spel die ik nog wel eens speel. Geniale gameplay. De enige in zijn soort. Ik zou niet zo 1, 2, 3 een spel kunnen noemen met vergelijkbare gameplay. Ben ook nog steeds bezig met Kotor 1, om de twee maanden speel ik weer een uur of wat. De rest speel ik toch voornamelijk nieuwe spellen. De rest bewaar ik mooi voor de collectie.
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    - dead or alive xtreme beachvolleyball
    - doa 3

    deze 2 speel ik tog nog echt vaak :p
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt weer zo'n typische opsomthread.

    Ieder heeft zijn/ haar favo games...
     
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    precies :{
     
  6. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Driver 3, die speel ik nog geregeld, gewoon nutteloos rijden en moorden :D

    oh, ja... NOU EN!!!! ik ga echt niet naar dit soort dingen zoeken, ik post in nieuwe of veel bekeken topics _O_
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  7. Rovak

    Rovak Guest

    Ik zeg niet da deze dicht moet maar ik vind dit soort topics echt loos =/
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijgen we onze moderators weer |:- Als je argumenten geeft, kan er enige discussie ontstaan. Maar als je alleen de titels noemt is het een opsomthread. Maar dat hoeft het niet te zijn. Gewoon on-topic blijven ;)
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb soms na een tijdje wel weer zin om een "al uitgespeelde" of oude game weer te spelen. Dat had ik bij bijv. Beyond Good and Evil, Ninja gaiden, Prince of Persia tSoT, Fable. Dat komt mede omdat ik het verhaal weer wil beleven. Ik heb nu ook weer de neiging om Prince of Persia WW weer te spelen, maar ik ben nu bezig om Jade Empire voor de tweede keer uit te spelen en Forza M komt binnenkort ook wel in mij bezit.
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik speel nog steeds jet set radio future en sega GT 2002.. zijn denk ik wel de oudste games die er zijn
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb pas ook weer Sega GT 2002 uit de kast getrokken :)
     
  12. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook inderdaad, zou Forza Motorsport er iets mee te maken hebben? Verder speel ik op dit moment veel FIFA 2005 (niet echt nieuw, ik weet het), maar Dead or Alive 3 en The Elder Scrolls III: Morrowind - Game of the Year Edition zijn ook nog wel leuk om te spelen.
     
  13. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    deathrow multiplayer, erg leuk nog steeds!
    morrowind krijg ik af en toe ook nog wel is zin in.
     
  14. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Freedom Fighters momenteel, vandaag de xbox sinds weken weer aangezet...en tja voordat ik nieuwe games aanschaf eerst nog ff Freedom Fighters uitspelen, blijft een leuk spel met een lekker sfeertje..

    Enne:
    Dit kan mensen overhalen toch de game aan te schaffen, lijken misschien zelfs wel hele hele korte reviews die hier geplaatst worden. In 2 a 3 zinnen uitleggen waarom het nog steeds leuk is om te spelen...
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  15. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel elke dag nog PGR2, fantastische gameplay, ik ben er nog steeds niet op uitgekeken.....
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik speelde onlangs nog echt veel PGR 2. Maar nu heb ik Forza...PGR 2 was echt de game die ik het laatste half jaar echt veel heb gespeeld.
     
  17. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    was me eergisteren ook aan het vervelen en heb toen crimson skies erin gestopd en met mijn amerikaanse vriendjes weer een hele avond zitten knallen op Live, was alweer bijna een jaar geleden. Hetwas echt weer heel erg leuk, alle spelvarianten weer gespeeld, blijft ook 1 van de weinige games die altijd vast in mijn collectie blijft, moet bijna zeggen dat ik et beter online vind dan de meeste games...incl halo2...
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Tsja... Halo2.... Terwijl ik nog zoveel andere games heb die ik dan wel heb uitgespeeld, maar nog niet helemaal voor 100% en op live...
     
  19. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf Vice City telkens spelen, dat spel heeft gewoon zo'n geweldige sfeer. Jaren 80 muziek, lekker weertje etc. GTA III speel ik ook nog wel eens maar niet zo vaak als Vice City.

    Kan niet wachten op San Andreas.
     
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Unreal Chamionship (1) geweldig spel!
     

Deel Deze Pagina