Hier wat informatie: Er verschijnt 21 mei namelijk een Ralli Sport Challenge 2 Pack. Deze bevat naast een Xbox met 2 controllers tevens het spel Ralli Sport challenge 2. De advies verkoop prijs wordt EUR 199,99. Er is nu in ieder geval keuze genoeg voor de koper. Op het moment zijn er de volgende bundels verkrijgbaar: Rosso Pack (2 controllers en Project Gotham 2) Grand Slam Pack (2 controllers en Top Spin) Espionage Pack (1 controller en Splinter cell Pandorra Tomorrow) Crystal (limited edition Xbox incl. 2 controllers) Silver Bullet Pack (1 controller, XIII en Rainbow Six Massive Pack (2 controllers, Halo en Midtown Madness X-mas Pack (1 controller, Halo en Midtown Madness Bron: www.gamemag.nl Groeten Ewout
Maare waarom wil je dat eigenlijk weten?? Heb je nog geen Xbox ofzo?? Je kan ook op www.dixons.nl kijken, daar staat al die shit ook! sc7
ik heb de xbox al vanaf de launch maar ik was gewoon en beetje nieuwschrierig de meeste packs ken ik wel rosso grand slam massive game silverbullet x-mas espionage xbox+treu crime+halo+midtown crystal
Maakt dat iets uit? De threadstarter heeft een hele redelijke vraag waarop een normaal antwoord op zijn plaats is :{
Hallo allemaal, ik heb nog geen x-box, maar de laatste dagen is mijn interesse hierin wel toegenomen en ik ben dus wat aan het rondkijken. Nu heb ik gevonden dat deze packs bestaan en dus eigenlijk veel interessanter zijn. Nu is mijn vraag: hoe lang blijven deze packs op de markt, daar ik nog 2 maanden wil wachten totdat de schoolexamens achter de rug zijn. Als iemand hier een antwoord op weet, alvast bedankt!
sommige van deze packs zijn al wat ouder, en al nauwelijks te vinden, en de crustal is limeted... Maar er zullen er dan zeker nog wel wat zijn, of al weer wat nieuwere
als ik dan eentje zou kopen, dan hoop ik gewoon dat de 'rosso' er nog is, de andere interesseren me niet zo
LOL, ochja, kga er nog eens een nachtje over slapen en dan een beslissing maken. Zal eraan liggen of ik de goesting vind om dan nu een paar dagen veel te doen voor school en zo vakantiedagen op te offeren
De rosso pack is er net , dus daar kan je nog wel even mee wachten De Massive Pack is er al een tijdje en is nog moeilijk te vinden