Welke pack's zijn er?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pascal, 27 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hey, ik weet niet of hier al een thread over is, en anders is deze in iedergeval overzichtelijker. Maar welke pack versies zijn er nu allemaal te koop? Een maat van me wilt namelijk een xbox kopen.

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    six pack, rat pack, jet pack....;)

check ...www.xbox.nl

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    jah, maar er zijn volgens mij ook packs die niet op xbox.nl staan. Namelijk die ene bijv bij de dixons. Er zullen nog wel meer van dat soort pack's zijn? Welke?

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is echt de meest luie vraag die ik laatste tijd ben tegengekomen..check op internet of som ff op welke je zelf al kent (liefst met kleurrijke illustraties). Misschien dat mensen dan de neiging krijgen om je een handje te helpen

peace out

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nou srry hoor, k wist niet dat k op je teentjes had getrapt. K ken de massive pack, de rosso pack, de grandslam pack, de espionage pack, de crystal pack, die pack van de dixons met pgr2 en topspin en nog wat kleine dingetjes ofzo. En dat waren ze wel, die ik ken.

6. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    je hebt me niet op mn teentjes getrapt..ik probeer je alleen te helpen
    Xbox Gear Pack Xbox + RSC 1 + 2x controller S, OXM: €199
    Xbox Limited edition pack Xbox + Halo 2 + MM3 + Controller S €199

Laatst bewerkt: 27 mei 2004
  7. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe weet je nou of deze thread meer overzichtelijker is dan een eventuel andere thread als je die nieteens gezien hebt?

Misschien staat daar wel alles in de openingspost en is ie dus vele malen beter als deze :)

Dus zoek eerst die topic maar even op,en reageer daar maar in.
    Zodra ik je naam zie staan help ik je verder ok?

Angelo

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Deze thread heeft totaal geen discussie gehalte en is alleen een opsomming van de verschillende packs. Heeft niet echt een toevoegende waarde aan het forum. Daarbij staan de officiele packs op xbox.nl en andere packs op sites van winkels (dixons.nl, intertoys.nl, freerecordshop.nl, enz. enz.. )

Om ze hier nou neer te planten heeft geen nut, als alle packs zijn opgesomd zal de thread langzaam naar beneden zakken, pas bij nieuwe packs wordt er weer een opsomming geplaatst en zakt ie weer.. enz. enz..
    Naja, lang genoeg gezeverd, hij gaat dicht :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina