Welke PGR Master kan mij ff helpen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xmaster, 25 apr 2002.

1. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Hoewel ik PGR al een aantal weekjes heb, heb ik het spel nooit echt veel aandacht gegeven. Ik speelde meer Amped en Doa3 enzo. Maar nu wil ik toch meer PGR gaan spelen want het is gewoon een strak spel. Mijn probleem is dat ik niet echt heel strak slip ofzo. Meestal slip ik door...
    Hoe slippen jullie, maken jullie strakke boschten? Handrem? Gewone Rem, gas los? Wie kan mij dat zo mogelijk uitleggen?

Thanx;)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    IIG beetje handrem gebruiken, beetje maar, doorslippen is de bedoeling zoveel mogelijk kudos.. binnenkort komt mn 'Hoe score ik Kudos' handleiding online :)

3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Hangt ervan af wat je doet; als je gewoon snel wilt rijden moet je vooooor de bocht ff op de gewone rem drukken en dan in de bocht weer gas geven. Kwestie van gevoel dat je meestal na een tijdje krijgt...:+

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Goed idee, die Kudos handleiding. Maareh...laat je het gas los ofzo in de bocht of rem je heel erg af. En hoe ga je de bocht in. Kom je aan de binnenkant de bocht in, of aan de buitenkant.

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je gaat richting bocht op vol gas aan de verre kant van de bocht, moetje beetje aanvoelen waneer je gas los laat drukt even rem in zodat je gewicht op de voorwielen komt stuur scherp richting de binnenkant van de bocht (meestal een stoeprandje)evt met beetje handrem, en geef gelijk gas.

voila perfecte bocht.

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Thanx allemaal. De eerste resultaten zijn veel belovend!
    ;)

7. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    alle bochten moet je van buiten naar binnen pakken, zorgen dat je altijd aan de buitenkant zit, dan heb je meer ruimte en je kan scherper naar binnen sturen!

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    haha ja dat lijkt me vanzelfsprekend..

Deel Deze Pagina