[XOne] Welke provider???

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 27 jan 2003.

1. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het er is al een thread over, maar ik snap er zo onderhand nix meer van. Is het nu zo dat je met sommige providers wel met xboxlive kan en andere niet??? Ik heb wanadoo basic ik vraag me af of het hier mee kan 768/128 van mxstream. Maar het mag toch gewoon niet zo zijn dat bijv mxstream het niet doet met xboxlive want heel veel mensten hebben volgens mij mxstream en ze kunnen het haast niet maken als het dan niet werkt. Bovendien zijn er ook van die n00bs die die starterskid kopen um in hun xbox stoppen en ervan uigaan dat alles het doet terwijl ze niet eens weten wat een provider is laat staan hoe ze het aan moeten sluiten.

nou ik hoop dat jullie er jullie mij een goed andwoord kunnen geven want ik hoop wel dat ik straks lkkr online kan gamen... met mn xbox

bedank allemaal

ps geef wel alleen ffies antwoord als je bijna cker weet dat het klopt dat houd het wel zo overzichtelijk, bedankt.

2. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik snap er ook geen ene aars meer van:

Ik heb super snel internet en dat is net voldoende voor Xbox Live!
    (op 8 kbs na)

3. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moet het allemaal toch werken en zitten veel gasten zich hier onnodig druk te maken. Kijk laten we er vanuit gaan dat wij hier nog redelijk wat van internet weten maar sommige gaan echt helemaal flippen met hun ingewikkelde termen. Als wij het al niet meer snappen hoe kunnen de n00bs het dan ooit aansluiten???

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Niet al het broadband is goed..

Iemand die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten lees ADSL Lite of Broadband Basic van wanadoo... Ik stel voor dat als men vragen heeft de snelheden hier onder te zetten ... want met het antwoord ik heb wanadoo basic schiet ik niet op het gaat mij puur om de download en upload snelheid.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb de FAQ ge-update met een lijstje van Kabel/ADSL pakketten welke geen Xbox Live ondersteunen

6. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb wanadoo basic ADSL niet cable hoor!!! ;) Nou zoals ik al zei heeft dat abbotje 768/128 geloof ik, van mxstream. Let er op bij adsl haal je wel maar 10-15% he maar volgens de site xbox.com red ik het geloof ik...:)

Deel Deze Pagina