Ik heb m'n PS2 maar weer eens uit de kast gehaald en ben van plan om weer wat PS2 games te kopen. Maar aangezien ik de PS2 markt al lange tijd niet meer echt gevolgd heb, helemaal sinds ik de Xbox heb vroeg ik me af of er nog wat coole games zijn. In iedergeval games die NIET op de Xbox of Cube komen, speel ze natuurlijk liever daarop. Tot nu toe heb ik er 3 gevonden die me wel aanspreken: Extermination Red Faction Medal of Honor Frontline (kwam deze ook niet naar de Xbox?) Natuurlijk hoort MGS2 er ook bij, maar die komt dus lekker naar de Xbox dus ik wacht wel ff.
Heb ik al is zeker goed! OJa, Final Fantasy X natuurlijk zou ik ook nog op m'n lijstje kunnen zetten, maar ik ben nog druk bezig met Morrowind. Kan niet 2 RPG's tegelijk doen.
Red Faction is een PC game van 1.5 jaar oud, graphics zijn op de PC 100x beter. Deel 2 komt al bijna uit op de PC en Playstation 2 geloof ik, kan je beter die nemen? (+PC games zijn goedkoper) Medal of Honor: Frontline komt ook op Xbox. Ik zou zeggen bespraar je het geld en vind Red Faction voor 2 tientjes in de free record budget PC games bak! Die andere titel ken ik niet!
Ik zal ff uitzoeken wanneer part2 op de PS2 komt. Ik speel geen games op de PC. Die zit helemaal ingebouwd in een computermeubel dus je zit de hele tijd rechtop in je bureaustoel. Om te werken prima, maar om relaxt te kunnen gamen moet ik liggen, op de bank of in bed. In iedergeval valt Medal of Honor dus af, die komt op de Xbox. Edit: Site van Redfaction2. Moe nog ff zoeken naar de releasedate, maar volgens mij duurt het nog wel een tijdje. http://www.redfaction2.com/home.cfm
Jak and daxter! een super goeie platform met super mooie grapics en sterke gameplay. een echte aanrader. ik verkoop hem voor 35 euro inclusief verzend. (LOL) ik zeg dat niet om mijn spel kwijt te raken, maar eerlijk is eerlijk. het is een goed spel. ik heb hem inmiddels al 2 keer uitgespeelt.
http://www.gamespot.nl/Review.cfm?id=1997&kind=video Word wel goed ontvangen, ook in andere reviews. Ik ook niet lol. Ben pas sinds de Xbox weer geinteresseert in games. Was afgehaakt na de SuperNintendo lol. Ooit in een opwelling de PS2 gekocht, maar heb er nooit echt wat mee gedaan. Devil May Cry was geloof ik de enige PS2 game die heb uitgespeeld
State of emergency crazy taxi ( ja ik weet het komt ook naar de xbox maar dat duurt (volgens mij) nog wel een tijdje Gran turismo 3
GTA3 heb ik al Crazy Taxi heb ik veel van gehoord, kga wel wat reviews lezen. Maar ik hou vooral van Action Adventure en Shoot'em up games, en daar zijn er jammergenoeg nog niet echt veel van op de Xbox, laat staan de Cube. Vandaar ook dat ik de PS2 weer uit de kast haalde.
nee totaal niet. Het is een fun shoot-him-up schiet spel wat je met max. 4 spelers kan lopen kloten. Zelf levels maken. Story mode! Nummer 2 komt ook naar de Xdoos
Mega Man kwam ik net tegen op de PS2 site. Lampjes gaan branden. Waar ken ik die ook al weer van? Was ie niet op de Nintendo 8bit of de Gamegear? Hmm, lijkt wel cool. Ga em wel eerst huren. M'n videotheek heeft aardig wat PS2 titels, dus zullen ze wel hebben.
Ik heb: Medal of Honor Frontline Gran Turismo 3 A-spec Gran Turismo Concept 2002 Tokyo-Geneva Grand Theft Auto III Resident Evil Code Veronica X Silent Hill 2 Devil May Cry Deus Ex Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Verder zijn goede spellen: Jak & Daxter Pro Evolution soccer Wipeout Fusion Formula one 2001 V-rally 3 Half-Life Ssx Tricky Virtua Fighter IV Final Fantasy X Maximo: Ghosts to Glory Ace Combat 4: Distant Thunder State of Emergency Tony Hawk Pro Skater 3 En binnenkort komen: DTM Race Driver Onimusha 2 The Getaway Timesplitters 2 Colin Mcrae Rally 3 The Thing Dat is het wel zo'n beetje wat de PS2 betreft.