Ik ben op zoek naar race games waar je met 2-en kan racen , maar dan ook nog met full grid. in f1 2002 zit zon optie. wie kan mij zeggen welke games nog meer ? DTM ?
hoezo is dat een betere vraag ? alleen MM3 en midnight club tot nu toe sega gt online komt ook nog. Ik wil alleen weten welke games je kan racen in FULLGRID(allewagen op parcour) ik hoef niet te weten of er een multi op zit want dat merk je op t doosje al. Met sega GT is t jij en je maat en de andere wagens doen niet mee. In single wel. en BURNOUT 2 is geen fullgrid dat is gewoon verkeer , of heb ik t fout ? hebbem zelf namelijk nog niet.
Nee burnout2 ben je met 6 spelers waar jij deel vanuit maakt. Dus 2 spelers en dan nog 4 computer spelers
lol , Burnout 2 is idd geinig. Kun je mooi met z'n tweeën raggen. Alleen jammer is dat de splitscreen niet horzontaal kan. Maar dat is een kwestie van wennen. Of kan hij wel op Horizontaal dat ik dat nou niet weet. Zo ja zeg ff hoe .
bij DTM kun je in multiplayer met Full Grid rijden... dan kun jezelf instellen welke coureurs je mee kunt laten rijden
Nou ja ik weet het niet, ik heb Burnout 2 niet meer omdat ii hem had uitgespeeld en na 20x multiplayeren had ik het wel gezien
hangt van je televisie af..je Xbox/.burnout selecteert het...breedbeeld tv vertical, klein tv horizontaal ofzo. Hij is wel lachen, lekker racen en crashen..jammer dat de auto's na een ongeluk verdwijnen...