Mijn vader wil een rally game kopen voor zich zelf maar welke raden jullie mijn aan?hij wil kiezen uit deze 2: Colin McRae Rally 3 en RalliSport Challenge welke is de beste?
CMR 3. Dat is mijn ogen de beste rallygame, heeft het meeste het echte rallygevoel. En hij rijdt super.
CMR3 : Beste rallygame, meeste sfeer, mooiste auto's en schademodel. Rallisport Challenge is iets meer arcade, ook wel mooi, en je kan racen tegen 3 andere personen (al dan niet de computer of een vriend).
ik neem aan dat je vader voor realisme wil gaan. Dan moet je 100% zeker voor Colin McRae gaan. Is een zeer goede game, geweldig: geluid,auto's,sfeer, tune mogelijkheden en officiele auto's en namen. Alleen het multi player gedeelte is minder.
:r kappe nou met deze threads. I've got one word for you: R-E-V-I-E-W uhhhuh. Snap je et nog niet? check dan -----------> www.tothegame.com of www.gamerankings.com
tip for you're father: Buy colin ..... 3 da's het beste voor u vader alst voor u zelf is koopt dan ma rallysport
alleen 1 nadeel aan colin mcRae 3.. de multiplayer zuigt aan alle kanten en de graphix zijn ook veel slechter dan Rallysport
Met andere woorden gewoon allebei kopen????? P.S de multiplayer mode boeit mij niet echt ik vind de career mode veel belangrijker
CMR3 doet niet onder qua graphics voor RSC. Ik vind dat er veel en veel meer sfeer zit in CMR3 en als je een echte rally fan bent zal je je meer vinden in CMR3.
ga je voor realisme? Colin McRae ga je voor multiplayer? Rallisport Challenge ga je voor een mislukte game? Rally Fusion
Rally FUsion kan je beter onder andere game plaatsen omdat het eigenlijk geen rally is maar meer een soort total berserk mode racen.