Welke Speakerset?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pablow, 7 mei 2003.

  1. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    In deze thread gaat alles over speakerset's voor de xbox (of als je een setje op de tv wilt aansluiten is ook best).

    Geef je meningen over bepaalde setjes (welke jij het leukste vind, mooiste geluid enz enz..). Vertel je ervaringen met een bepaald setje of welke je graag zou willen hebben en waarom enz..
    Je kunt natuurlijk ook vragen stellen over de setjes (en alles wat ermee te maken heeft).

    Ik zou zeggen mensen doe je zegje!:cool:
     
  2. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel eens van start gaan!

    [​IMG]

    Dit lijkt mij nou eens een leuk setje. Niet te duur gewoon lekker betaalbaar, ziet er goed uit oftewel puik setje. Ik heb er alleen nog niet zoveel mensen over gehoord hoe die nou eigelijk is. Bij de set zit al een snoer om het setje gelijk op je xbox aan te sluiten.

    Dit zijn de details:

    Maak uw pc- en videogames, films en muziek nog boeiender met meeslepende 5.1 surround sound. De Z-640 van Logitech® is in het trotse bezit van een gepatenteerde subwoofer met twee kamers die luider speelt en lager gaat voor ongelooflijke basweergave. De satellietluidsprekers die aan de wand bevestigd kunnen worden, bieden zijdezachte hoge en middenfrequenties. En u kunt de Z-640 gemakkelijk op uw videogameconsole aansluiten met ons meegeleverde adaptersnoer... geen externe versterker of ontvanger nodig!

    Gepatenteerd subwooferontwerp levert tweemaal de basenergie van conventionele ontwerpen
    Innovatief satellietontwerp met roterende voetstukken voor wandmontage of plaatsing op een bureau
    Interne stroomtoevoer elimineert onhandige muuradapters
    Meegeleverd adaptersnoer voor videogameconsoles


    Oftwel goed setje voor weinig geld (lijkt mij).
     
  3. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    Er was al een thread hiervoor....

    Kijk is hiero


    Ik heb jammer genoeg geen geen lock powers dus moet je ff w8en op een mod
     
  4. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien die thread al vrij groot is en nieuwe aanbiedingen al weer per maand verschillen is het misschien niet toch een goed idee om deze open te houden ?

    En het topic wat je trouwens aanhaalt is een topic over vragen hoe dolby digital werkt en niet om uit te wisselen welke setjes goedkoop en goed zijn. Des te grotere redern om deze open te laten.

    Zelf heb ik geen setje maar gewoon een complete 5.1 set thuis in mijn zolderkamer ingebouwd. Kan je dus weinig tips geven over setjes.
     
  5. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou je wel willen hè? Klikkerdeklik
    Dus (nog) niet te snel je oordeel trekken.
     
  6. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is een help-thread en dit is meer om je eigen setje te laten zien en over wat je goed is.
    Dit is: Happy die nieuwe set van schapenblaatsoft al gezien??
    Dat is: HIJ DOET HET NIET!!!!:'-(:'-( oid

    Hier die van mij:
    [​IMG]
    Features:

    5.1 micro satellite speaker system and subwoofer
    100W handling per satellite speaker
    120W centre speaker
    100W subwoofer
    Bass reflex type satellite speakers
    Subwoofer control (level / auto power on & off / music - movie switch)


    [​IMG]

    Features:

    5.1 multi channel
    100 watts x 5 power output
    Dolby Digital
    DTS
    Dolby ProLogic II
    Digital Cinema Sound (Cinema Studio EX)
    RDS FM AM Tuner with 30 presets


    Ik wou eerst de 5500 van logitech kopen maar toen ging mijn vader ff mee. Toen zat ik opeens met een set die origineel 540 euro duurder was (90 euro afgedingt) maar kheb er tot nu toe geen spijt van gehad dus....
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2003
  7. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Persoonlijk heb ik deze set:[​IMG]

    En ik moet zeggen dit is werkelijk briljant, ik wou eerst de z-540 die ikm hier ook ergens zag staan maar toen ik deze eenmaal gehoord had was ik meteen verkocht wat een ongelooflijke sound zeg. Absoluut zijn geld waard.

    edit: dit is trouwens de Logitech Z-560
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2003
  8. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Dit is een vet setje voor weinig, 170 Eurootjes...

    Hier de specs:
    Het Creative® Inspire™ 5.1 Digital 5500 luidsprekersysteem met externe decoder geeft schitterend surround sound voor weinig geld. Het is ontworpen voor buitengewone prestaties bij Dolby® Digital-films, games en andere audio op 5.1 kanalen. Met zijn 48 watt RMS uitgangsvermogen ondersteunt het de meest dynamische en daverende effecten. Vijf akoestisch gebalanceerde satellietluidsprekers en een versterkte subwoofer zorgen voor een meeslepende, overweldigende luisterervaring. De onafhankelijke Dolby® Digital-decoder met zilveren front is een verrijking voor elk interieur, terwijl zijn ingangen (line-in, coaxiaal en optisch) een vlotte aansluiting ook met andere PC-bronnen mogelijk maakt, zoals DVD-spelers. De multifunctionele draadloze afstandsbediening staat borg voor comfort en gebruiksgemak.



    Vermogensspecificaties
    6 watt (RMS) voor het centrale kanaal
    6 watt (RMS) voor elke surround-satelliet (x4)
    Krachtige subwoofer van 18 watt (RMS)
    Frequentierespons 45 Hz-20 kHz
    Dolby® Digital en Dolby® Pro Logic-verwerking voor een indrukwekkend surround sound.
    Zwaar versterkte houten subwoofer met 6-kanaals versterking voor een betere audiobeleving.
    Line-in, digitale coaxiale en optische ingangen voor veelzijdige connectiviteit met DVD-spelers en andere toestellen.
    Draadloze afstandsbediening met de belangrijkste functies, voor een handige regeling.
    De nieuwe, elegante decoder met elegant zilveren front past in elk interieur.
     
  9. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Precies ik heb ook ongeveer zo'n set. Bestaande uit 5 boxen en levert prachtige kwaliteit geluid! Mijn vader raadt altijd aan welke merken er o.a. goed uit de tests komen. Dan ga ik naar de winkel en controleer de prijzen samen met de kwaliteit ervan. Mijn vader schrijft voor het een en ander en heeft ook recencies geschreven over speakersets en weet ik wat allemaal. Nou deze kwamen in ieder geval god uit de test. Mijn vader begon er zelfs over dat Creative gewoon het beste uit de tests kwam, maar ja daar valt wel langer over te speculeren.
    Nouja iig bij het kijken van een DVD'tje op mijn PC'tje is het wel lekker als je overal wat boxen hebt staan en je zit dan middenin een film :) Het is alleen wel jammer als je vader thuis is en hij merkt dat het huis trilt dankzij die subwoover ;) Gewoon een prachtsetje voor mij _O_
     
  10. MaCk

    MaCk nouhou :(

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de logitech z-680.

    Duur, maar is het zeker waard.
    Vergeet niet dat je xbox dolby ondersteunt en dat je daar gewoon gebruik van moet maken eigenlijk ;)
     
  11. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Munch kun je iets specifieker zijn dan " ik heb ook ongeveer zoiets met 5 boxen??" hahaha....... vrouwen en techniek... :)
     
  12. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Deze heeft ze. :eek:

    * jaloers op jullie allemaal.

    Ik heb de Soundman X2:

    [​IMG]
     
  13. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit hoe duur was ie? En zit er ook een afstandbediening bij? Zit er trouwens ook een kabel bij voor hem direct aan te sluiten op je xbox?
     
  14. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0

    Hij kost 205 he! Dat is excl. btw. Verkoop praatjes :cool: .
     
  15. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Pablow, hij kost ongeveer 230 euro en hij is niet rechtstreeks p[ je xbox aan te sluiten maar op elkew willekeurige stereo geluidsbron met koptelefoon uitgang. Dus je kan zelfs uit je discman een bass krijgen waar de buren een hardverzakking van krijgen.
    Als ik ga xboxen sluit ik hem gewoon aan op de koptelefoon uitgang van mijn tv. Nadeel is dat het een 4.1 set is en niet digitaal dus als je hem puur alleen voor het gamen wilt zou ik voor een 5.1 set gaan. Maar wil je ook goede muziek kunnen beluisteren dan is dit echt een waanzinnige set.
     
  16. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Kheb deze speakerset:
    [​IMG]
    Via dit apparaat (en de advanced scart natuurlijk):
    [​IMG]

    Dus met remote, maarja qua geluid zal et wel hetzelfde doen als zo'n 5500D. Maar ik had die speakerset al, dus hoefde ik alleen nog zo'n decoder. Twas achteraf goedkoper geweest om die 5500D te nemen, maarja... zo heb je altijd wat!
     
  17. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Pfft ik vind die plaatjes er altijd zooo mooi uitzien. EIgenlijk gemeen hè...Eigenlijk is het een hele kabelzooi als je het eigenlijk ziet maar hier zie je de kabels niet - Gemeen :mad:
     
  18. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja da klopt ja. Op plaajes ziet alles er altijd beter uit natuurlijk. Maar daar gaat het eigelijk niet om het gaat om het geluid :p !
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Deze heb ik;

    [​IMG]

    Logitech Z-680.

    • Feel earth-shaking bass with 505 watts RMS of thunderous power
    • Enjoy true 5.1 digital sound with your movies and games with built-in Dolby Digital and DTS decoding
    • Create surround from stereo music, movies and games with Dolby Pro Logic II
    • Simultaneously connect four audio sources, including PCs, video games, DVD, CD and portable audio players
    • Command everything with the Digital SoundTouch™ Control Center and wireless remote
    • You know that you're getting the truest possible sound quality with THX® certification

    Heb niet veel verstand van speakers etc. Volgens mij was deze vrij goed.
     
  20. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de z-640 kopen prijs kwaliteit is wel redelijk/goed naar mijn idee.
    En de looks zijn ook wel chill.
     

Deel Deze Pagina