Welke spel hebben jullie nooit kunne uitspelen ( zonder cheats )

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nesem, 17 nov 2003.

  1. Nesem

    Nesem the realest NESEM

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    :9 hoi, ik vraag me af welke spel jullie nu nog niet hebben kunne uitspelen zonder cheats en dergelijk en welke spel jullie nou eens rete moeilijk vinden en vonden en van welke eindbaas of bazen wordt je helemaal gek.

    Ik heb namelijk tot de dag van vandaag Kid Icarus op Nes nog ni kunne uitspelen :eek: ik vindt dit echt een moeilijke game heb gisteren weer gespeeld maar kan er nog steeds nix van kom de 1st level niet eens voorbij:'-( .

    De moeilijkste spel die ik ooit heb uitgespeeld zonder cheaten is metroid op de nes deze was en is echt wel lastig en best moeilijk.

    De enige spel die ik alleen maar met cheats heb kunne uitspelen ( schaamte ) is festers quest op de nes deze is echt super moeilijk belachelijke sterke eindbazen.

    De eindbaas waar ik helemaal lijp van wordt is el jaguio van Ninja Gaiden 1 nes, is ni echt moeilijk maar lastig als je je wapens ni hebt echt irritant zeg.

    Hummm volgens mij waren de games vroeger wel moeilijker dan nu behalve halo dan.*)
     
  2. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    dat waren er een hele hoop, was vroeger niet echt een doorzetter. tegenwoordig speel ik wel alles uit
     
  3. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    bergen idd.
    Recent:
    Splinter Cell >fuck de slachterij 8) wie weet van het winter weer proberen, nu RBS3 :p
    Amped> zit nu vast op rank 59...en speel nu andere games dus komt wel.

    Oud:
    alles :d zoals James Bond op de GameBoy, Sylvester en Tweety, pokemon (alle 150 lukt nooit 8)) ook allemaal op de gameboy, Destruction Derby omdat ik er geen reet van snapte etc. Was niet een doorzetter en mijn engels was niet toereikend genoeg (James Bond) om het te snappen.
     
  4. Nesem

    Nesem the realest NESEM

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha van de nieuwe games heb ik echt veel en veel moeite met oddworld heb ik ook ff laten staan was me te irri aan het worden maar pak die nog wel eens op.
     
  5. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger speelde ik niet zo veel, maar nu kan ik Project Gotham Racing maar niet uitspelen. En met Blinx heb ik ook erg veel moeite
     
  6. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Project Gotham Racing erg moeilijk en heb hem ook niet volledig uitgespeeld.
     
  7. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1
    Vroeger had ik meer tijd en doorzettingsvermogen en speelde ik bijna alles wel uit. Nu heb ik minder van beide en speel ik meer om de ontspanning en met vrienden voor de gezelligheid. Ik vind het alleen erg frustrerend dat ik niet verder kom in het laatste level van Splinter Cell, omdat ik te weinig ammo heb (en geen zin heb om een stuk opnieuw te spelen). Van alle spellen die ik op mijn xbox heb/had, heb ik alleen Halo, Tennis Masters Series en Max Payne uitgespeeld. Hunter heeft echt belachelijke eindbazen: iedere keer ongeveer een kwartier (zonder overdrijven) rondrennen en schieten/slaan...dat duurt me vaak te lang! Wel jammer, aangezien ik hem graag speel.
     
  8. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Project Gotham :confused: Echt ziekelijk moeilijk. Verder nog een paar spellen diek heb, maar da komt eerder door dat ik geen zin heb dan dat ik het nie kan.
     
  9. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik kom niet voorbij de eindbaas van Genma omnimusha, spel is op zich makkelijk te spelen (behalve dat zwevende poppetje) maar dan krijg je die eindbaas....
     
  10. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Project Gotham na een tijdje ook saai worden.
     
  11. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb jet set radio future nog steeds niet uitgespeeld :mad:
    zit nog steeds vast in de sewers en k flikker elke keer naar beneden al wil k een "ding" sprayen. zeer iri

    en k heb ook nog nooit oddworld op de ps1 uitgespeeld al vond k t wel een geniaal spel
     
  12. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    In Tony Hawk 4 moet ik nog 3 pro points.
     
  13. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    het is niet op de xbox maartog een goede game op de pc:p
    prince of persia 1 en 2 die heb ik echt nog nooit uitgespeeld die vind ik zo zwaar irritand maarja, op de xbox? ff kijken...
    op de xbox heb ik geen moeilijke spellen dus wordt het alleenmaar prince of persia 1 en 2 op de pc
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Mariobros op de nes :'-( Vroeger had ik ook niet echt doorzettings vermogen als ik 1 keer doodging met een spel zocht ik al cheats op. Nu speel ik ze zonder cheats uit *) . Heb HALO net zoals iedereen ook op Legendary uitgespeeld in mn eentje O-) .
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  15. General Chaos

    General Chaos I'm Back!

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze wel allemaal :+ .
     
  16. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had op de eerste gameboy the simpsons dat spel was zo moeilijk kwam niet eens door level 1 (schaamte)
    Rallisport challenge is ook wel moeilijk.
    Ik had op me NGC ook nog sonic (kut spel) kwam niet verder)
    Voor de rest speel ik ze meestal wel uit
     
  17. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kon doom nooit uit spelen. In het laatste level zit hij in een muur waar je (volgensmij) niet bij kan zonder cheats.
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    wie is hij?
     
  19. Gouranga

    Gouranga ( /_ )

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    1
    Of wat d88 jullie van Commandos? Damn, die was ook heel lastig!
     
  20. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    resident evil op de gc niet zero , wat een teleurstelling vond ik dat na al die goeie reviews te hebben gelezen.
    Zo moeilijk hoe moet ik nou weten waar ik heen moet?
    En ik vond het gewoon veel te sloom gaan niet mijn gerne denk ik.
     

Deel Deze Pagina