Er is al een tijdje nix leuks meer uitgekomen voor de xbox. Daarom zit ik ook al een hele tijd met halo en f1 2002. Maar deze maand gaat het feest beginnen t/m volgend jaar zomer want dan komen de games achter elkaar uit. Daarom zijn er deze maand een aantal zeer aantrekkelijke titels die uitkomen . Ik koop deze maand zowieso - Spiderman:the movie - 007 agent under fire - Toca race driver en misschien ook nog test drive overdrive. Maar welke games koop jij na deze periode waar geen enkele goeie game uitkwam
ik koop: -MotoGP!! (als ie eindelijk eens uitkomt!!) -Jedi starfighter (voor mn starwars fix..) voor de rest zit er ook weer niet zoveel boeiends tussen, ja spiderman misschien maar t begint voor mij pas echt september/oktober hoor (Unreal Championship)
dat is wel zo. In September/Oktober en november komen idd de echte toptitels uit. Zoals Timesplitters 2, conflict:desert storm, splinter cell, battlefield 1942, brute force, death to rights, delta force:black hawk down, midtown madness 3, Sega GT 2002, unreal championship Dis al een aardig lijsie voor games die ik koop. Ben ook al hard aan het sparen om het te kunnen realiseren. Het zijn nog geeneens alle titels
Ik ben eerst wel ff zoet met de reward pack, als ik em krijg. Daarna ga ik voor de betere titels, project ego, splinter cell enzo, misschien tusendoor ook nog wel een spelletje, zal wel zoiets als spiderman worden ofzo
Deze maand? geen ik heb namelijk pas JSRF gekocht, en deze maand verwacht ik 3 spellen binnen te krijgen: doa 3 + rsc = reward pack fifa 2002 wc = xbw prijs en bovendien ben ik zwaaar aan het sparen voor een vette dolby surround dinges.. alles los. dus receiver, boxen en later misschien een DVD/CD/Mp3 speler..
new games deze maand: geen daarna: MotoGP Spiderman: The Movie NBA Live 2003 heb nu: Halo ISS2 Shrek Amped onderweg: PGR Fusion Frenzy
Ik heb geen zin meer om te wachten op mijn RP, dus ga ik vrijdag ISS halen. Vanaf het allervroegste begin wilde ik al een voetbalspel hebben, dus....
Deze maand: Moto GP test drive overdrive Toca race driver Lijkt veel, maar ik verwacht dat alleen Moto GP er daadwerkelijk is.
Moto gp en Mike Tyson boxing als ze uberhaupt deze maand nog komen en niet weer eens uitgesteld worden ofzo
ja had ik gelezen dat die ook uitkwam, is dat trouwens wat? beetje een soort spel als red alert toch?
agent under fire? schijnt echt schijtspel te zijn, niet bond waardig. maar ja, het is jouw geld. toca race driver weet ik niet veel van, maar ik zou wachten op dtm racer (of zoiets). spiderman is toppertje! amen brother. toevoeging: raven shield (of was die pas in december, nou jah dicht bij splinter cell top spelletje!!!!)
Deze maand, en begin volgende maand!!! Hunter The Reckoning!! Spiderman!!! Buffy The Vampierenslet!! (die kwam toch ook rond deze tijd?) En misschien ook nog de Controller S en de Advanced Scart Cable!
Ze had in de PU al een goeie review gekregen!! En het schijnt gewoon een cool spel te zijn, niet meer en niet minder!!!! Is Hunter The Reckoning niets voor jou?? Is ook met zombies, en dit spel schijnt helemaal Ars te Kicken!!