Welke spellen moeten naar de Xbox? En waarom?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door wesleyX, 22 mrt 2004.

  1. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms is het best balen, dat een spel niet op de Xbox uitkomt.
    Tot voor kort vonden vele gamers het jammer dat er geen PES naar de Xbox kwam. Nu zijn vele gamers op gelucht dat het spel toch naar de Xbox komt. Waarschijnlijk wordt het ook nog een nieuw deel PES 4.

    Ik denk dat Konami o.a. door de threads heeft ingezien dat er veel vraag is naar PES op de Xbox en uiteindelijk PES voor de Xbox heeft aangekondigd.

    Ik houd zelf erg veel van Beat'm Ups, daarom hoop ik ook dat King of Fighters Maximum Impact naar de Xbox komt. Het spel is nog in een vroege ontwikkelings-fase, maar ik heb zo'n gevoel dat dit DE beat'm up gaat worden. Het spel wordt gemaakt door SNK Playmore, dus ik denk dat het wel een goed spel kan worden, die ik niet wil missen. Voorlopig staat hij alleen voor de PS2 gepland op zomer 2004 in Japan. Ik hoop op een Xbox versie.

    Hieronder staat een link naar een trailer en wat Screenshots.
    (voor beat'm up fans verplicht om te kijken)
    http://www.game-attitude.com/PAGE-Test.php3?N=4180

    Ik vroeg me af of er nog meer spellen zijn (vast wel) die ook op de Xbox zouden moeten uitkomen.

    Dus post ff: Welk spel? Waarom? Info (als het niet zo bekend is)

    Kom niet met:
    Mario want die zal met geen mogelijkheid op de Xbox komen.
    Zeg niet van: "Als je KOF MI wil spelen moet je maar een PS2 kopen"

    Ik hoop hiermee niet-Xboxspellen onder de aandacht te krijgen, zodat de kans groter wordt dat ze eventueel toch op de Xbox uitkomen.
     
  2. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Mag ik ten eerste ff zeggen dat ik het een beetje naief (ofzoiets) vind dat je denkt dat die Developers op een Nederlandse site gaan kijken of ze nog een spelletje op de xbox gaan zien. Maar goed, ff ontopic.

    Eigenlijk vind ik dat de xbox bijna van elk genre wel het toppie heeft :) Aangezien je niet mag zeggen dat je Mario of iets dergelijks wilt, zou ik niet weten wat ik wil... Alle echte goede exclusieve spellen zijn meestal First Party dus...
     
  3. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk gaan ze niet kijken wat de members van Xboxworld willen hebben voor de Xbox. Er zijn nog wel meer PES-Xbox threads over de hele wereld. Al die threads bijelkaar hebben konami toch wel aan het denken gezet. Ik denk dat de threads in iedergeval een bijdrage hebben geleverd, voor het uitkomen van PES op de Xbox.

    Een goed voetbal spel is er volgens vele nog niet, maar komt er dus aan.
    Kwa beat'm ups ben ik nog niet echt te vrede, alleen DOA 3 en Soul Calibur 2 vind ik goed.
    Kwa RPG's heeft de Xbox nog niet echt veel, maar wel degelijke spellen KOTOR Morrowind en Deus EX. Er komt verandering in, maar relatief gezien blijft de Xbox het kleinste aanbod hebben.

    Multiplatforms zijn lang niet altijd slecht:
    Everyting or Nothing
    Prince of Persia
    BG&E
    Splinter Cell
    enz

    Maar ik ben het met je eens dat de beste toch uit de 1st party's komen.
     
  4. soulbrother

    soulbrother who are you?

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    FINAL FANTASY MOET NAAR DE X-BOX KOMEN OMDAT HET EEN KEI RELAX VET SPEL IS EN ER MOETEN IEITS MEER RPG'S NAAR DE X-BOX KOMEN VERDER NOG WAT PARTY GAMES



    /Mod A.U.B. NIET ALLEEN MET HOOFDLETTERS TYPEN!!! Dat staat heel storend en komt erg agressief over. Niet meer doen dus :) - Darkwing
     
  5. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Final Fantasy lijkt me ook leuk, maar Sony betaald zoveel aan Square, dat er waarschijnlijk nooit een FF spel op een Microsoft console zal komen. Hoewel Nintendo toch FF CC heeft.

    NIET SCHREEUWEN! NOEM EEN SPECIFIEK SPEL EN DUS NIET MEER RPG, PARTY, PLATFORMS ENZ.

    Thanx
     
  6. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Gran Turismo meer zeg ik niet, Live! enabled uiteraard.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2004
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Zoals Soulbrother al zei: Final Fantasy moet naar de xbox komen. En niet alleen Final Fantasy, maar gewoon meer RPG's. Mijn teller voor echt goede RPG's komt niet verder dan 3 (Morrowind, Kotor, Deus Ex: Invisible War)
    Ook zou ik persoonlijk Aliens vs. Predator 2 op de xbox willen hebben. Deel 1 vond ik geweldig, maar ik heb deel 2 nooit kunnen spelen.
    Ik vind dat er trouwens ook een gebrek is aan flight sims op de xbox. En terwijl je in mijn ogen met een controller juist goed een flightsim kunt spelen.
     
  8. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil ook Final Fantasy zekers te weten

    IDD Nintendo heeft hem nou ook, waarom zou hij dan nooit op de xbox uitkomen Microsoft heeft lijkt mij meer geld dan nintendo
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Final Fantasy Crystal Chronicles is als ik me niet vergis een remake van een van de eerste Final Fantasy's. En die waren te spelen op de NES en SNES. Dus het lijkt me vanuit dat oogpunt logisch dat FF: CC alleen op de Gamecube verschijnt (maar het blijft jammer dat de xbox zonder zit).
    Final Fantasy zit pas sinds deel 6 of 7 (ik weet het niet precies) op de apparaten van sony.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2004
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Super Mario :cool:
    Die zal er natuurlijk nooit komen. Maar we hebben een gebrek aan dit soort platformers. De meeste platformers gaan dan net een stapje verder, dat het weer voor een ander soort publiek is (Blinx, Voodo Vince, Vexx, etc)
     
  11. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    het kleinste aanbod heeft nog altijd de gc. Ik mis niks aan het spellenaanbod van de xbox.
     
  12. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1

    _O_

    En SOCOM ofzo zou ook wel leuk zijn!
     
  13. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhua SOCOM hoeft van mij niet op Xbox te komen. Daarvoor is spel nie echt bijzonder (vergeleken met FF, als ik dan moest kiezen dan zou ik voor FF kiezen en ik denk met mij veel meer).

    Metal Gear Solid 3 zie ik nog heel graag op Xbox verschijnen. Kans zit er wel in, maar of het ook gebeurt is natuurlijk nog niet zeker...
     
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou graag willen dat de nieuwe Jak 3 of Ratchet & Clank 3 naar de xbox zouden komen. De xbox heeft op het gebied van platformers nou niet echt de meest gewelidge games moet ik zeggen.
     
  15. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Pro Evolution Soccer. En dan bedoel ik gisteren en niet over 3/4 jaar.
     
  16. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Dragonballz moet naar de xbox komen !!!
     
  17. sheeta31

    sheeta31 The Exterminator

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Er moeten veel meer RPG's voor de xbox komen er zijn er op dit moment maar 6...

    en ook een spel dat iets wegheeft van de Command & Conquer games
     
  18. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Alone in the Dark is volgens mij alleen nog op PC misschien moet hier ook een Xbox versie voor komen of niet?
     
  19. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Waarom zou Mario niet naar de xbox kunnen, Sonic is toch ook naar de GC gegaan;) Ok Mario gaat wat ver, maar het zou mij niet verbazen als Donkey Kong in eens komt:D

    Maargoed, ik zou willen dat het beste en meest realistische formule 1 spel dat er is naar de xbox zou moeten komen, want f1cc en f1 2002 zijn best leuk hoor, maar het is het toch niet helemaal:)
     
  20. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Sonic is ook alleen maar naar de andere consoles gekomen, omdat het een goed verkopent figuurtje is en Sega verder geen eigen console meer heeft waar zij die op uit kunnen brengen.

    Dus ik denk dat Donkey Kong en Mario pas naar de Xbox komen als de consoles van Nintendo 100% geflopt en afgeschreven zijn.
     

Deel Deze Pagina