Welke spellen zal ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Supreme, 28 apr 2003.

1. Supreme

Supreme Code 47

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik ga vandaag een Xbox kopen, ik heb (nu nog) 310 euro tot mijn beschikking, maar ik twijfel over welke spellen ik erbij zal kopen, ik dacht aan:

-SSX Trcky (classic) = 30 euro
    -Deathrow = 40 euro (bij dixons staat op de site)
    -Project Gotham Racing (classic) = 30 euro
    -Moto GP (classic) = 30 euro.

Bij aankoop van een Xbox krijg je een classic erbij voor maar 10 euro, dus dan is Moto GP (of een andere classic) maar 10 euro..

Dat word dan: Xbox: 200 euro
    40 + 10 + 30 + 30 = 110 + 200 = 310 euro !!!

Is dit een goed plan?

2. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Deathrow is 30 bij de FRS... doe jezelf een plezier en koop HALO

3. Supreme

Supreme Code 47

Leuk Bevonden:
    0
    Maar halo is 60 euro of niet? Ik weet niet of ik hem dan wel wil kopen? Is hij echt zo goed? Ik heb van Deathrow ook hele goede dingen gehoord..

4. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    koop een extra controller :). Nooit zoveel plezier in je eentje als met zijn tweeen. En project gotham racing is best goed volgens mij (heb hem niet).
    Kijk trouwens of die dixons actie nog niet is uitverkocht (xbox + 3 classics voor 209 euro)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Enige game die ik zou droppen is SSX Tricky :) Deathrow, tsja, dat is meer een kwestie van smaak. De één vind hem super, de ander gewoon niet :) Ik zou zeggen; Doe het rustig aan, begin met 2 spellen (PGR en Halo) en breid dan je collectie uit.

6. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou SSX ook niet kopen en het zow doen: xbox+motogp+pgr+halo = 200+10+30+60 = 300 euro.

en over Halo, ja, hij is echt zo goed, gewoon de hele gameplay, je kan in auto's, en je maat gaat dan achterin zitten en schieten, en de multiplayer fun, w000t :cool:

7. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Uiteraard geld ook voor wouter zn post:

Houdt je niet van racegames: Koop PGR dan niet :)

Voor Halo heb ik denk ik een andere mening dan 99% op dit forum.Voor mij was het NIET het spel van het jaar simpelweg omdat ik al zoveel fps gespeeld hebt dat ik het persoonlijk allemaal 1-tonig vond :)
    Maargoed het blijft een errug mooi spel en je moet het dan ook zeker een keer gespeeld hebben.

Maarja voor de rest is het allemaal eigen keus he.
    Ga je voor Xbox live! dan is er alweer een leuke partij games om uit tekiezen,maar ook de offline games zijn geweldig hoor.(sommige dan:)

Oja,ik denk niet dat je bij het kopen van games moet gaan kijken naar de goedkoopste prijzen.
    Je hebt immers weinig aan een game als je die maar 1 keer speelt en daarna ik de kast pleur toch?

Beter 1 spel dat je echt leuk vind om tespelen dan 30 games waar je geen hol aan vind.

Das mijn mening.
    Succes

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vaag; Uiteraard is PGR niks als je niet van racegames houdt :) Maar die jongen heeft 2 racegames in zn lijssie staan dus ik ga er vanuit dat dat geen probleem is :) Wil je een Xbox racegame dan moet je imho echt beginnen met PGR.

Wil je nog wachten met Halo? Dan raad ik je aan om dan eerst het boek (Halo - The Fall of Reach) te lezen. Dat is de proloog voor het verhaal in het spel. Niet dat het boek kwalitatief zo über is maar omdat je dan echt goed in het verhaal zit.

"Beter 1 spel dat je echt leuk vind om tespelen dan 30 games waar je geen hol aan vind." So true

9. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Bij de xbox moet je Halo kopen, echt top-spel en goeie graphics. Wil je meer te weten komen over het verhaal koop dan de boeken Halo:the fall of Reach en Halo:the Flood. Halo is nog meer funj met zn tweeen. Koop dus ook een tweede controller. Naar mijn mening het beste racespel op de xbox is PGR, en dat voor dertig euro! kopen dus.

En zoals Wouter als zei, lees eerst Halo:tfoR voordat je aan het spel begint...

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    waar kan je btw die halo boeken halen, en hoe duur zijn ze?

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bol.com/Proxis.be voor een euro of 9 geloof ik.

Vorige maand is The Flood uitgekomen, het boek van het spel waarin je de MC en de Marines volgt over Halo.

12. Supreme

Supreme Code 47

Leuk Bevonden:
    0
    De plannen zijn veranderd... bedankt voor jullie reacties,maar ik kan hem (nog) niet kopen, want ik zit ineens met een geld probleem :mad:

13. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de actie van Dixons doen:

Xbox+PGR+DOA3+Amped+HALO. Dat is €269.
    Je kunt dan nog zien of je er nog een spel voor 30 tot 40 euro bijkoopt. Als je na die €269 nog geld overhebt zou ik er een extra controller bijkopen.

14. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt Halo niet echt goed, misschien is Max Payne als classic een goeie keuze die je bij je Xbox kan krijgen? Als je em al voor de pc al hebt, dan moet je maar HALO kiezen, aangezien zowat iedereen hem supergeweldig vindt.

Laatst bewerkt: 28 apr 2003
  15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Max Payne verkiezen boven Halo? Alleen om het geld om om het spel? Max Payne is erg leuk maar heeft totaal geen herspeelbaarheid.

16. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind nou juist wel dat Max Payne een hoge Replay-waarde heeft. Ach ja, smaken verschillen nu eenmaal.

17. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je geldprobleem is opgelost zou ik zeker Halo kopen. Hij is wel duur maar je hebt waar voor je geld. Aangezien je van racegames houdt en je snel op Xboxlive wilt zou ik MotoGP voor 10 Euro doen.

Misschien wil je nog wel een Live-game.
    Mechassault (erg leuk op Live) = 40€ bij www.gcshop.nl
    Ghost Recon ( erg spannend) = 50€ bij www.gcshop.nl
    Als je dus nog een Live-game wilt zou ik dus het volgende doen:
    Xbox + Halo + Moto GP + Mechassault/Ghost Recon
    200 + 50€ + 10€ + 40€/50€ = 300€/310€

Als je geen Live game wilt zou ik PGR wel kopen. (Voor 30€ zeker waard) Als je geen Live game wilt zou ik dus dit doen:
    Xbox + Halo + Moto GP + PGR
    200€ + 50€ + 10€ + 30€ = 290€

Laatst bewerkt: 28 apr 2003
  18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik zou luisteren naar bitten wolf. Dixons heeft momenteel idd een erg aantrekkelijke aanbieding: als je een xbox koopt voor 199 euro, krijg je er voor 10 euro extra 3 classics bij: Dead or Alive 3, Amped en Rallisport Challenge. Classics die per stuk 30 euro kosten. Dat bespaart je dus al 80 euro. Alleen moet je wel ff kijken of de spellen nog op voorraad zijn, want het schijnt dat de actie hard gelopen heeft.

Probeer anders een deal te sluiten met de verkopers daar (als je van die aanbieding gebruik wil maken), dat als de spellen er niet meer zijn, dat jij 209 euro betaalt, de Xbox vast meeneemt, en de spellen komt ophalen als ze weer binnenkomen. Want zolang duurt die actie niet meer.

19. WingedMagician

WingedMagician The magic bird

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb Max payne van iemand geleend en uitgespeeld maar ik vond er eigenlijk niks aan. Ik zou zeker Halo kopen!!!
    En waarom koop je niet eerst 1 of 2 spellen? Als ik er meerdere tegelijk koop, speel ik ze allemaal door elkaar en daardoor worden (vind ik) de spellen minder leuk dan dat je je op een spel kunt concentreren en er zo helemaal ik verwikkeld raakt.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het spel zelf speel je in 3 dagen uit. Ik ben gewoon tegen 'de herspeelbaarheid ligt in het uitspelen middels een andere persoon of op een ander niveau'

Deel Deze Pagina