1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke straatracer(s) ga jij kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arno S., 5 sep 2004.

  1. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Sinds NFS:U is het straatrace genre ongelooflijk hot.Ik zelf zit er niet mee want tunen is dope .Maar er komen nu zoveel straatrace games dat het niet leuk meer is.Juiced,NFS:U 2,SRS,Midnight club 3,(forza motorsport) en nog veel meer.

    Maar welke wil jij en waarom?SRS leek mij eerst vet maar na wat reviews ervan te hebben gelezen valt die voor mij af en dat geldt ook voor NFS:U 2.Deel 1 was oké,meer niet en deel 2 lijkt me er niet op beter worden.Het spel mag dan wel een grote open stad hebben maar de game draait nog steeds op dezelfde engine en die is zwaar kut en (vind ik) niet geschikt voor free-roaming helemaal niet als de game nog steeds zo nep aanvoelt.Juiced lijkt me ook niks,heb demo op pc gespeeld en was niet mijn ding.Midnight club 2 gespeeld en vond ik ruk aan dus geen deel 3 voor mij.
    Dus blijft er één over Forza motorsport.Ik weet dat het niet een echte straatracer is maar je kan wel auto's tunen en lijkt mij de beste van ze allemaal.De game ziet er prachtig uit,veel keuzes aan auto's,het is realistisch: rijgedrag van auto's,geluid en schade!En weet ik veel wat nog meer.
     
  2. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij alleen forza: XBOX LIVE!!! nuff said
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Burnout 3!!!!!!!!!!! Maar dat is geen straat Race game enz maar wel vet!
     
  4. ewout

    ewout Addicted 17-05-02

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    1
    Burnout 3, zeker weten.. staat dan wel niet op jouw lijstje, maar is meer straat racer dan forza ooit zal worden ;)

    ( en nee daar bedoel ik niet mee dat forza gaat stinken, maar gewoon dat forza een circuit racer wordt.)

    Burnout 3 heeft gewoon alles wat je van een arcade racer wil, snelheid, vette graphics, L!ve play, crashes etc.

    Groeten Ewout
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Forza Motorsport is toch geen straatracer(als je het letterlijk neemt wel maar dan is elke race game een straatracer :+ )
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Openings post: top
    1e reactie: slecht
    2e reactie: slecht
    3e reactie: beter

    Mensen de threadstarter heeft er een leuk verhaaltje van gemaakt; onderbouw je posts dus ff anders ben ik genoodzaakt deze thread dicht te gooien.
     
  7. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Burnout engine is voor velen leuk omdat dat de enigste game is met die engine, srs weet ik niet veel van. NFSu2 lijkt me wel vet, door de stad racen en je race zoeken, maar overigens geen behoefte aan omdat ik nfsu 1 te makkelijk vond en TE eentonig, forza lijkt me top, streetracers zijn populair omdat elke jongen/man van een mooie auto houd, daarom forza omdat je dat ook kan(andere titels ook maar..) het racen in de stad enz enz is meer pgr2 en die was tog wel heel cool, dus eigenlijk zeg ik "Streetracers zijn populair om de auto's en niet om de banen, nacht neon, daarom is nfsu niet mijn favo omdat ze daar te veel op letten" Ohja en dan juiced, lijkt me niet egt wat omdat de naam niet aanspreekt, aan veel gamertags kun je ook al zien of het een noob is! kortom, juiced is geen naam voor een coole game en de demo was ronduit KUT!

    greetz wooly
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Burnout 3 lijkt mij het leukste om te spelen omdat het zo heerlijk arcade is. Maar als je vraagt om echte straatraces met illigaal gedoe enzo dan moet ik zeggen Need for Speed Underground 2

    om meerdere redenen:
    - Het free roaming aspect lijkt me wel lachen, hoewel het niet zo heel mooi zal zijn, is het een stap in de goeie richting
    - De graphics zien er erg 'streetrace' achtig uit met neon verlichting en gevoel voor snelheid *Juiced vindik graphics niet zo passen bij de sfeer*
    - NFSU was volgens mij een de eerste die het streetrace-genre op gang bracht, dus ik blijf zeg maar Trouw aan de oprichter/trendsetter
    - NFSU heeft geen schademodel, das mooi want ik wil mijn prachtige auto helemaal niet kapot zien maar wil toch roekeloos rijden
    - NFSU is volgens mij wat toegankelijker (makkelijker/arcade) dan Forza/Juiced
    - NFSU heeft meerdere gameplay modes als Drift&Drag, hopelijk Nog meer in deel 2.

    Midnight Club 3 lijkt me ook wel tof vanwege de motoren
     
  9. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet wel zeggen dat ik NFS:U niet fijn vind spelen, het is te arcade. Oke het moet niet zo realistisch als PGR maar het rijden zelf had tog wel wat realistischer gemogen.

    Greetz eelcapone
     
  10. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nadeel van Burnout 3 vind ik dat de auto's niet echt bestaan.
    Deel 2 hiervan heb ik genoeg gespeeld, dus heb ik het wel een beetje gezien met Burnout.
    Bij NFSU bestaan alle auto's wel, maar ik vind het racen in deze game niet lekker lopen. Als je je tegenstanders voor je hebt rijden gaat het beeld af en toe haperen. Hiervan hoop ik dat ze bij NFSU 2 dit (probleem) hebben verholpen. Het tunen van de auto's in NFSU vind ik super.
    De rest van de street-race games zeggen me niet zoveel.
    Door alles wat ik van NFSU 2 heb gelezen, over de grote stad en de miljarden mogelijkheden van tunen, heb ik deze dus besteld.
    Wat betreft Juiced wacht ik gewoon af. Ik denk dat de makers hoervan niet zoveel ervaring hebben met het maken van race games dan het team van NFS, deze hebben toch al heel wat games gemaakt.
     
  11. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ze allemaal checken en als hij maar een beetje leuk is dan koop ik hem :{
     
  12. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Juiced leek mij eerst echt helemaal te gek... maar nu we verder zijn en er meer van weten hebben gezien lijkt hij mij een heel stuk minder leuk... NFSU 2 hoef ik ook niet...het tunen spreekt me opzich wel aan maar het racen niet. Dan Forza deze lijkt mij tof! Als ze waarmaken wat ze beloven... maar aangezien de makers van PGR2 erachter zitten heb ik er wel vertrouwen in... het klinkt misschien stom maar het vetst zou gewoon zijn als ze desnoods maar een deel van Gran Turismo kopieren... dat was zo vet...dan had je eindelijk weer geld voor een nieuwere boost en dan kon je niet wachten totdat je vertrok van de finish lijn... en dan kijken of ie ook echt harder ging: GEWELDIG gewoon...als Forza ook zo iets erin heeft zitten dat je echt van je auto gaat houden zeg maar, dan wordt die het voor mij...

    Maar voor de tussentijd natuurlijk ff Burnout 3 gewoon ff voor de snelheid/crashes...
     
  13. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga in ieder geval voor NFSU2, omdat deel een ondanks enkele tekortkomingen toch wel erg leuk was. Verder zit ik te twijfelen over Juiced. Demo heb ik niet gespeeld maar vind wel dat een demo niet alles zegt. Als een demo slecht is kan een game best goed zijn en andersom!! SRS leek mij in het begin ook wel tof maar na het lezen van enkele updates twijfel ik wel heel erg. Maar voor ik een game ga kopen ga ik toch ff langs de videotheek om 'm te huren. Kan een hoop teleurstelling schelen!!
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik denk dat ik NFSU2 wel ga halen(of voor Sinterklaas vraag)Maar ik wacht eerst wel een paar reviews af oa. om te zien of er geen sowdown meer inzit.

    Zo als het nu uitziet ga ik zeker Forza Motorsport halen.Er is nartuurlijk nog niet zoveel over bekend(zeker niet over het rijgedrag)maar als het zo wordt als dat de makers beloven kun je er als racefan niet omheen.En omdat het voor Microsoft ook een van de toppers in heb ik toch wel vertrouwen erin dat het een topgame wordt die zich met GT4 kan meten
     
  15. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht op Forza Motorsport. Waarom?

    - Xbox Only > dus kunnen de makers het maximale uit de xbox (proberen te) halen met deze game.
    - Microsoft is publisher > dat zijn ze niet wanneer het om een slechte game zou gaan.
    - Tunen > zeer veel mogelijkheden.
    - Schademodel > elk krasje is zichtbaar. 8)
    - Uitstekende gameplay > veel beter dan de arcade stijl van NFS:U (vind ik!!).
    - (Nog) geen hype > waardoor dit (onverwachts) wel eens een toppertje zou kunnen worden.

    Ik zit nog te twijfelen over Juiced. NFS:U 2 & Burnout 3 koop ik niet, want dat is mij te arcade.

    Leuke thread btw. :)
     
  16. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik koop ze allenmaal, ze hebben allenmaal diverse coole features die uitblinken tegenover de andere games in het genre, maarja...op straatracer gebied denk ik toch dat ze alle 3 wel heel cool zijn. Omdat het zo'n moeilijke keuze is, neem ik ze gewoon allenmaal, lekker makkelijk, toch? :9
     
  17. XeoN

    XeoN Guest

    Ik denk als ik nog geld over heb : Need For Speed Underground 2. :)
     
  18. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Burnout3: Gewoon geil mooi!

    NFSU2: Lekker uitgebreide stijlingsopties.

    Juiced: Heel cool om je auto te tweaken / tunen, iets wat bij NFSU niet kon (ik hoop deel 2 wel.)

    Ik haal deze drie dus, Midnight club 2 vond ik zwaar tegen vallen, die laat ik dus libks liggen.
     
  19. XeoN

    XeoN Guest

    Juiced lijkt me helemaal niks. :)
     
  20. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hou niet zo van arcade racers, pgr2 vind ik erg goed speelt lekkerder weg dan gran turismo. Het tunen en xbl geeft een nieuwe dimensie aan forza, waardoor je direct ook wat meer diepgang krijgt.

    Juiced lijkt me niets omdat ik de stijl niet goed vind gekozen (races overdag?) en nfs: U vind ik wat te arcade. Midnight Club heb ik nog nooit gespeeld dus daar kan ik niets over zeggen, behalve dan dat die er ook wel vet uitziet.
     

Deel Deze Pagina