1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke straatracer(s) ga jij kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arno S., 5 sep 2004.

  1. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Forza Motorsport is eerder een racing simulation, iets wat we niet in overvloed op de Xbox hebben. Behalve beide DTM's, maar die zijn niet Xbox only. Forza Motorsport dicht dus een gat op de Xbox. Vooral stoer lijkt me het online verhandelen van onderdelen. Als Europeaan heb je deeltjes die in Aziƫ heel schaars zijn en omgekeerd, dus daar kun je aardig wat voor vragen. Het tunen zelf heeft ook echt invloed op je wagen. Als je bremboschijfremmen laat steken, zal je remafstand drastisch veranderen. Je kan ook met Ferrari's rijden, erg realistisch is dat je deze wagen enkel sportief tuned.
    NFS U2 lijkt me ook wel wat, al was het enkel maar omdat het free roaming concept me aanspreekt, de oneindige tunemogelijkheden, de Live-opties,...
    Midnight Club 3 en Juiced ga ik denk ik maar mooi links laten liggen. Deze spellen lijken me flauwe afkooksels die zich niet of moeilijk kunnen onderscheiden van de rest van de straatracers.
     
  2. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop HALO2... lekker scheuren in SF-vehicles! :p
     
  3. chaosphere

    chaosphere Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    forza vind ik eigenlijk gewoong een soort gt4 met als extraatje het tunen. nfsu 2 lijkt me ook klote want je moet zelf je races gaan opzoeke. juiced zijn de gfx en sound klote. dus dan blijft srs over als enige echte straatracer die vet is
     

Deel Deze Pagina