Welke televisie gebruik jij om te gamen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door NL Apex, 25 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Welke televisie gebruik jij om te gamen?

I'll kick off... als de foto's zelf niet werken kijk hier dan maar.

Mijn tv'tje, is idd niet erg groot, maarja, ik vind et ook niet echt nodig, en toen ik dit tv'tje kocht had ik ook nog geen Xbox.

Ik heb ook niet echt veel spellen maarja, ik heb geen zin om mega veel geld uit te gaan geven aan spellen, ik koop liever binnenkort de Creative 5500D. :{ :p, voor gamen is het natuurlijk niet een super tv, maar het kan wel...

Dus mensen, maak een foto van je tv (liefst met je xbox erbij om een beetje een idee te krijgen van hoe groot ie in het echt is) en zet hem erbij! :D *) . Vertel er ook ff bij of je het fijn vindt om met deze tv te gamen, en ook waarom wel of niet.

P.S. ik heb mijn xbox niet omgebouwd, dus het is geen gekopieerd spel dat je ziet liggen, want toen ik Ghost Recon wilde kopen hadden ze alles nog behalve het harde groene doosje, en ze boden 10 euro korting aan :D dus toen heb ik dat maar genomen:D

en dit is mijn 'computer hoekje':

Laatst bewerkt: 25 mei 2003
  2. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn hier al een paar threads over

3. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    kzal nog 's kijken, geef anders ff de link(s) van de volgens jou dezelfde threads..??:confused:

/edit
    Volgens mij staat hier niks bij...

Laatst bewerkt: 25 mei 2003
  4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik heb een 17 inch philips:), das de enige 17 inch tv in nederland.. en ik ben er trots op!:), ik kon niet een al te grote tv nemen, dat was een beetje onhandig gezien de plek waar ie zou komen, maar ik wou minstens 17 inch, net als mijn pc monitor, dan hoef ik namelijk niet om te schakelen, als ik nu op mijn pc game en daarna op me xbox merk ik qua beeldscherm geen verschil:)

5. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
  6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Jah laten we op die pagina dan verder posten

[closed]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.