welke 2 games kies jij? hmmm ik zit er nu al over na te denken nu maar hopen dat die prijsverlaging echt door gaat en het niet 1 of andere zieke grap is maar hier mijn games -crash -fifaworldcup ok deze neem ik dus nu het zeker door gaat
haha ik ook. Mijn keuze: Max payne Jsrf He giorgio kan je ook effe de hands on buffy effe op xbw forums zetten of mailen? (van ign insider) Editeps verkeerde naam hehehe
Ehm nou als je ook third party shit mag kiezen, ehm ehm ehm, ligt eraan wanneer ik ze mag uitkiezen, nu zou ik zeggen Obi Wan en ehm ik zou het nie weten eigelijk
ik zal denk ik gaan voor : DOA 3 en Thps3 of : DOA 3 en geen idee .. ik denk niet meer aand e nieuwste games de laatste tijd omdat ik er geen geld voor had . maarja als microsoft toch trakteert !
Iedereen gaat er hier van uit dat die prijsverlaging er écht gaat komen Maar als ik er twee mocht kiezen buiten doa en halo (die zal ik wel kopen) werden dat rallisport challenge en euh... thps3 misschien
Ik was morgen van plan te kopen: - Controller - DOA3 - NHL 2002 Maar toch maar even wachten op de definitieve uitspraak van Ome Bill
GIORGIO, heb jij THPS3 al opgestuurd naar mij? Als dat zo is of als jij dat nog gaat doen, dan neem ik: ISS2 (mits ie uit is) Obi-Wan of Crash. Weet ik nog niet.
ehm ik verwacht niet dat dit grapje doorgaat. maar ALS het zo is ben ik echt blij. dan neem ik - fifa road to world cup - en ehm.....die andere weet ik nog niet. de meeste leuke games heb ik al