oke, ik wil een snowboard game gaan kopen binnenkort. De gelukkige 3 die kans maken zijn natuurlijk : amped, ssx tricky en transworld snowboarding. Nu heb ik alle 3 de reviews gelezen, maar ik kom er maar niet uit. Ik zou graag wel met 2 spelers splitscreen willen spelen, dus als ik het goed begrepen heb valt amped dan af(als je wel splitscreen kunt spelen, dan natuurlijk niet). Dus wat is nou het verschil tussen deze 3 games, want ze zien er alle drie cool uit, en welke zou jij me (niet) aan raden?
ik zou voor transworld gaan...beter als amped en serieuzer als ssx, als je van simulators houdt zal ik al helemaal voor transworld gaan
ik heb amped gespeeld bij een vriend, en ik word er zwaar gefrustreerd door, je kan niet eens normaal grinden, ik vind 't nix, ssx tricky vind ik geen snowboard spel, maar meer een lol spel wat weinig met snowboarden te maken heeft, zelf heb ik ook voor transworld snowboarding gekozen, ik vind het een gaaf snowboard spelleke, maar zoals je wel eens in reviews leest, zonde van de soms dalende framerate, maar ach, ik kan er mee leven...
nou ja, hij hoeft niet superrealistisch te zijn, als ie maar fun is. Nog iemand anders die een mening heeft?
Ik wil dus ook n snowboard game kopen, maar weet niet welke gewoon echt het mooiste is (en zijn ze ook echt wel mooi) welke toch de beste game- en replay heeft. En voor de verdere verschillen in serieus en fun denk ik dat ik daar t beste nog maar n keer de revieuws voor kan lezen (wat er hopelijk wel duidelijk in staat, maar op forums worden echt verschillende meningen gegeven en daarom zijn forums zo fijn )
kijk, serieus kan ook fun zijn, maar t moet niet frustrerend serieus zijn , als je begrijbt wat ik bedoel.
amped is frustrerend, en aan ssx heb je weinig als je echt over lekker gespreide pistes wel boarden....
e Ik heb ze alle drie gespeeld/gehad. SSX Tricky is cartoonachtig, lekker om te spelen maar niet al te realistisch. Wel enorm steile en lange afdalingen. Amped: geweldig, goed om te spelen, lekkere afdalingen in de sneeuw. Transworld snowboarding: had Amped moeten overtreffen, daar zijn ze niet helemaal/helemaal niet in geslaagd. Ook een heerlijk spel om te spelen. Nou weet je het nog niet he! Ik zet, ondanks dat ik deze al heb weggedaan, toch Amped op 1.
Ik heb alleen Transworld, maar vind het een heel goed spel, dat goed speelbaar is en lang leuk blijft. Alleen de moeilijkheidsgraad is een minpuntje, want die is net iets te laag, maar verder een topgame met hele mooie graphics en hele vette aktie.
dus als ik t goed begrijp kun je amped niet spitscreen spelen met z'n 2. en hoe zit het met de moeilijkheidsgraad van SSx tricky?
Ik vind amped een goede game met een zeer goede replay en gameplay ewn graphics.En sound is ook awesome!En ssx is wel lachuh.
bij IGN zeggen ze dit over TS "Transworld Snowboarding is full of too many flaws and bugs to be considered a worthy purchase. The game just has an overall unfinished feel. Add that to the ease of the game, limited tracks, and limited multi-player and the value decreases further. If you need a snowboarding game for Xbox, get Amped or SSX Tricky, depending on the style of game you are looking for. Both are more fun and worth their money, especially Amped, which you can find at some store for only 20 bucks. If you already have both and are dying to play something new, Transworld Snowboarding would make a good weekend rental. You'll have enough time to play through most of it, and you won't spend 50 dollars. Some players will like this game a lot, but I recommend you rent it first to see if it's your cup of tea. " Er mee eens??
whahahaha dat slaat echt nergens op wat ze daar bij IGN zeggen, als je amped hebt gespeeld, en dan Transworld Snowboarding gaat spelen, weet je echt wel welke game beter is, Transworld S dus...
Wat er dus staat is dit : - Het spel heeft een gevoeld alsof de game nog niet af is - De moeilijkheidsgraad is te makkelijk - Weinig banen - Matige MP Alleen dat over de moeilijheidsgraad klopt maar de rest is echt dikke onzin. Er zijn banen genoeg, en die zijn allemaal heel afwisselend, plus dat ik nog nooit het gevoel gehad heb dat het spel niet af was ? Snap ook niet waar ze dat vandaan halen. Vantevoren een game huren is normaal gezien geen slecht idee, maar als je puur voor een snowboardgame gaat lijkt me de keuze makkelijk : Transworld Snowboarding ( imho )
jow, thnks. Op gamespot had trouwens weer Ts een beter punt dan Amped. Maar zoals gezecht valt amped af door de splitscreen. T wordt dus kiezen uit SSx tricky of Ts. Nu weet dat Ssx tricky onrealistisch is, en Ts meer realistisch. Maar is ssx tricky zeg maar vervelend onrealistisch of is het toch cool om van die onmogelijke truucs in de lucht uit te halen?. En heeft ssx tricky een betere moeilijkheids graad dan ts?