Welke voetbal titel schaf jij aan, FIFA of PES?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike, 10 okt 2004.

?

Welke voetbaltitel schaf jij aan en waarom?

  1. FIFA 2005

    13 stem(men)
    9,0%
  2. Pro Evolution Soccer 4

    87 stem(men)
    60,0%
  3. Allebei

    23 stem(men)
    15,9%
  4. Geen van beiden

    22 stem(men)
    15,2%
  1. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Op verzoek van AJK open ik deze poll. Geef antwoord op de vraag welke van de twee (FIFA 2005 of PES4) je aan wilt schaffen en vertel daar vooral ook bij waarom.
     
  2. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Simpel, PES4. De meest realistische van de twee. Aan de vorige 2 delen was ik helemaal verslaafd, terwijl ik Fifa maar een week of 3 bleef spelen en er daarna niks meer mee deed.
    De Master League vind ik ook een hele sterke optie, die mij altijd lang bezighoud.
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    geen, voetbalspellen spreken me neit erg aan, en het geld is ook nog eens erg op:p
     
  4. XeoN

    XeoN Guest

    Maybe allebei nog, maar Pes4 maakt toch de beste kans...als ik moet kiezen.:)
     
  5. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    PES4 all the way, al krijg F2005 een 10 in alle reviews, PES4 overtreft het toch weer, EA heeft geluk met haar licensies, maar diepgang is ver te zoeken bij de FiFa reeks. PES4 word het helenmaal, vooral nu de serie eindelijk naar XboX Komt.
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    pes4 , yep goed weten ,zo goed die is zo slecht is fifa 2005.
    Ik heb fifa 2002 en dat was gene vette , zoals ze hier zeggen , en als ik van zijn opvolgers de revieuws lees en daar maar een kleine vooruitgang uit aflees kies ik bij mijn volgende voetbalspel voor pes4 ,omdat die zijn reputatie al op andere consoles verdiend heeft.
     
  7. Victor

    Victor Guest

    Ik koop geen van beide
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Toegegeven, ik speel nog steeds bijna dagelijks fifa 2003 (met me broertje, multiplayer is gewoon leuk), maar ik vrees dat fifa 2005 weinig is veranderd. Daarbij komt dat de live ondersteuning maar matig is, en iedereen altijd super enthousiast is over PES. (ik ben er ook enthousiast voor, maar heb het helaas nog nooit kunnen spelen.) Maar de conclusie mag duidelijk zijn. PES4!
     
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Geen van beiden, ik hou niet van voetbalgames O-)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    ik kies voor PES4.
    waarom: omdat ik iedereen hier erover hoor praten en het wel wil eens zien;)
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Fifa 2005 al besteld en PES4 ga ik heel misschien ook nog kopen. Ik heb PES3 nu een tijdje gespeeld en je merkt heel erg veel verschil, dus dan wil ik 4 ook wel uitproberen:p.
    Bij Fifa 2005 gaat het me vooral om de licenties, de gameplay is gelukkig van dit deel wel aardig gelukt.
    Bij PES4 hebben ze nu ook meer licenties en de gameplay is toppie, wat wil je nog meer.
     
  12. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor PES4, voornamelijk omdat ik het veel fijner vind spelen dan de FIFA-reeks, maar natuurlijk ook omdat het er een stuk realistischer uitziet. Bij FIFA schuiven ze min of meer over het veld.
     
  13. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit PES gespeeld, daarom schaf ik nu PES aan.

    Mocht het zo zijn dat PES mij niet bevalt, dan kijk ik of fifa wat is...
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik ga ook voor PES omdat da gameplay zoveel beter en dieper is dan bij Fifa
     
  15. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb inmiddels FIFA 2005 aangeschaft, en hij bevalt me prima. Ik heb voor FIFA gekozen omdat dat spel de echte namen heeft en omdat het uitgebreider is dan PES 4.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Fifa is misschien uitgebreider met competities maar voor de rest is PES toch veel uitgebreuider dan Fifa
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik koop geen van beide ik ben niet zo'n voetbal liefhebber op een Console..als ik er 1 mocht uitkiezen dan zou ik toch ook gaan voor PES4 want die zit er nog wel veel belovend uit met zijn online functies..:D
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    PES4 ofcourse :D!! Omdat het gewoon een zeer realistische game is en ik idd de pes serie ook via pes3 heb ontdekt!
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zo te zien gaat PES4 hier met de eer strijken.....ik zelf ga ook voor PES4. Daarnaast probeer ik FIFA 2005 daarna wel uit. Wie weet schaf ik FIFA 2005 dan ook aan.

    Dit is de eerste keer dat ik niet meteen FIFA heb aangeschaft, enkel om alle veel belovende woorden over PES4.
     
  20. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    geen van beiden, ik haat sport spellen.
     

Deel Deze Pagina