Hey, Welke Windows adviseren julie voor een Pentium 3 500 Mhz en 8 Gb Harde schijf. Ze ook ff waarom, ok? Gr Dirk,
Zou gewoon lekker voor Win 98 SE gaan omdat ik denk dat hij net niet genoeg power heeft om met nieuwere systemen soepel te draaien, ligt ook een beetje aan het aantal intern geheugen wat je heb, met alleen processor en HD noemen schiet niet veel op.
Zou ik Windows 98 SE erop knallen, weet je zeker dat het draait. Enige nadeel is die blauwe schermen elke 5 minuten.
XP is bij mij ook regelmatig vastgelopen en heb er genoeg fouten in ontdekt dus dat is die zowat helft van je hd aan ruimte niet waard. Bij 98 houden!
Omdat dat misschien een beetje ingewikkeld is? win 98se is beste denk ik, op mijn pc'tje: P III 500 xeon 10gb hd 320mb sdram draait windows xp pro wel, maar neemt idd erg veel hd ruimte in beslag (+/- 1gig) blijft er niet zo veel meer over. Hij draait overigens wel prima!
Windows 98SE: IMO de snelste en lichtste windows voor Windows XP. Windows ME is in mijn ogen een wanproduct.... niet goed doorontwikkeld, Windos 98, en zeker de Second edition wel....
windows 200 0iig niet, hebben we hier wel op een pIII 500Mhz staan, en bij elke muisklik moet je ongeveer 5 minuten wachten voordat je weer verder kunt gaan...
ik kan me niet voorstellen dat je met een pIII 500 Mhz verwacht dat je fatsoenlijk kunt gaan gamen...:{