wie wordt het uit de drie controllers? de originele controller? de xbox controller s? de air-flo controller? ik kies voor de originele
AirFlo controller is heus niet de enige Xbox controller van een ander merk hoor. Ik heb nog het liefst de U-Pad ofzo van Thrustmaster/Guillemot, weetniet of die ooit nog uitkomt,
Ik heb zelf vier originele controllers en heb er geen problemen mee. Ik vind hem niet te groot (dus geen controller s) en heb niet last van zweterige handen (dus geen airflo)
ORIGINELE die vind'k perfect in-de-hand-liggen, anders de controller-s, maar Toch geen Air-flo :r , wie wil er nu een ventilator in zijn hand hebben ipv controller]:-
ik heb 2 originele controllers en ik ga nog 2 controller S halen.... Maar tot nu toe vind ik de originele de beste...als ik de controller S heb dan kan er misschien een verandering komen
Origineel voor mij, alhoewel ik de S tuurlijk nog niet geprobeert heb, dus kan daar nog niet veel over zeggen.
same here nu originele maar als de S fantastisch is die natuurlijk maar ik heb die nog niet vast gehad dus weet ik dat niet
De gewone is wel heel erg fijn, maar over de S hoor ik eigenlijk steeds dat ie toch wel fijner is, zelfs van mensen die de gewone ook fijn vonden. Dus als de S hier komt ga ik er meteen een kopen.
Bij sommige winkels in NL kun je hem al zo meenemen. Jammer genoeg nog niet bij mij in de buurt......