welke championship manager gaat het worden? die van codemasters of die van eidos? welke game denk je dat het best gaat verkopen?
wat is er leuk aan een voetbal team afstellen en dan vervolgens te kijken hoe de computer ze laat spelen
Reageer ff ontopic, zodat die 'ik ben mij' er ook iets aan heeft.. en reageer anders niet...Er zijn echt wel behoorlijk wat mensen die die spellen WEL interesseren...
De topicstarter heeft geen vraag, hij lokt een soort discussie uit, het is een soort poll. Ik neem geen enkele manager .
In Engeland he, daar was zo'n manager trouwens wel 1 van de snelstverkopende games ooit! Het is maar dat je het weet
ik zal ff zinnig antwoorden: die ene (weet niet van welke uitgever) waarbij je de voetbalwedstrijden echt kan zien, en ni diegene waarbij je gewoon wat tekst ziet. Denk dat ie van Codemasters is, die lijkt mij het leukst ma is ni echt mijn stijl, geef er gfeen geld aan
het zou eens goed zijn voor EA sports om met iets nieuws te komen want zij maken altijd dezelfde games... verder zijn die manage games ook altijd saai dus kunnen ze ze dan niet een keer mengen dat zou een stuk leuker zijn. Je zou dan bijvoorbeeld kunnen kiezen om het beide te doen of een van de 2 dit zou het gelijk iets leuker maken....