Tja, dan kun je wel extra dingen downloaden die de rest van ons nog niet kunnen... Verder moet je UC natuurlijk. MA lijkt ook wel stoer. Ik zou kijken waar je meer van houd en meteen aanschaffen. Ik zou ook nu al Live willen...
Hmm ik ga waarschijnlijk UC morgen halen, er is nog geen downloadable content dus daar heb ik nog niks aan
Dit soort threads slaan over het algemeen nergens op. Kijk op www.xbox.com en dan kan je toch zelf naar games zoeken. Je zegt ook niet wat voor soort games je leuk vind. Zelf weet je altijd wat je het leukst vind, je kan beter zelf zoeken en vinden dan van iemand anders een advies krijgen. Zijn advies is immers wat hij leuk vind/lijkt. Maar omdat ik zo aardig ben, Unreal Championship moet je verplicht kopen. Als of je dat nog niet wist, lol.
eerst doe je of je alles veel beter weet, en dan begin je ineens een antwoord te geven die iedereen al zegt wat een onzin
cker omdat ze de levels nog moeten maken ofzo het moet tenslotte niet gaan floppen dus ik geef ze nog wel wat tijd tis tenslotte maar een maandje