Ik heb wel een Demo CD bij mijn XBOX gekregen, maar daar zit geen interactieve demo van BloodWake op. Op de console in de winkel zit die dus wel. Ik vraag mij dus af of er verschillende versies zijn... Ik heb europe versie 1.1 met: interactive: Dead or Alive 3 Wreckless Halo Dave Mirra 2 Project Gotham Racing Amped NBA inside drive 2002 non-interactive movies: Amped Bloodwake Halo Oddworld
Vet, waar heb je die demo-cd vandaan? Ik heb er helemaal niks bij gekregen en er staan ook al geen demos op de spellen!
ik heb ook eu democd versie 1.1 , maar niet erbij gekregen, ik heb hem na een belletje met mm daar opgehaald
Ik heb de Demo CD ook bij de MM gekregen toen ik daar mijn Xbox kocht. Ik weet niet waarom zij hem wel hebben en andere winkels niet, maar eigenlijk zou hij standaard bij elke Xbox moeten zitten.
Ik heb ook versie 1.1 met dezelfde spellen als jij.. Maar ik vind het geen zonde dat er geen speelbare versie van Bloodwake op zit.. het ziet er niet uit en volgens mij speelt het van geen meter.. Ik was hem trouwens eerst vergeten mee te nemen bij MM maar na een belletje en doorgeven van het nummer van mijn aankoopbon werd dat ding mooi 3 dagen later afgeleverd aan mijn voordeur.. dat is nog eens service...
bij welke MM heb je de demo disc gehaald / gekregen ? want ik heb me Xbox ook van de MM ( in rijswijk) en daar zat geen DemoDisc bij
Ik heb mijn demo disc gekregen bij MediaMarkt Rotterdam Centraal. Alle MM hadden deze aktie dus ik weet zeker dat als je even belt dat je die disc nog wel toegestuurd zal krijgen.. wle even je aankoopbon tonen.
woont iemand hier inde buurt van een media markt???? zou iemand mij dan een demo cd kunnen opsturen???? ik betaal uiteraard de verzent kosten en misschien een kleine vergoeding...