Nee ik vind HALO echt niet te spelen met een joypad, het haalt de snelheid(fun) eruit. Ik zou voor de PS2 MGS2 en Vice city wel willen maar ik kan echt geen speciefieke titels bedenken die ik echt graag zou willen voor de xbox op mij gc... Ik bedoel echt klasse games. Misschien kan iemand mij helpen? (no flaming)
Dat ligt eerder aan jou dan aan Halo.... Ik vind het enige spel op Xbox tot nu toe dat een absolute must-have is Halo. En misschien DOA3 maar da's niks voor mij....
Ja klopt, ligt ook aan mij, ik ben keybard en muis gewend en dat is gewoon beter. Dus als je dat gewend bent wil je gewoon niet slechter. Dus het ligt idd aan mij. DOA3 is echt megamooi, maar das ook nix mij.
Ik denk niet dat ze DOA3 op de PS2 willen omdat hij er toch veel lelijker uit gaat zien...dan blijkt meteen hoe minderwaardig hun PS2 is
Jet set radio future.. nooit gespeeld.. maar het ziet er heel strak uit en het is van één van m'n favo developers.. sega.. halo: hoef ik niet perse.. de single player is heel erg goed, maar de multiplayer valt tegen.. ik koop straks timesplitters 2, een goede single player en de beste multiplayer shooter ever.. Doa3 is te makkelijk vind ik.. ik kan nog steeds winnen van degene die het met het uitkomen van de xbox als eerste spel had terwijl ik het nog maar 2 keer heb gespeeld..