Ik kan op dit moment dus kiezen tussen een XBOX met de DVD kit (versie 1.0) of de XBOX met de SEGA pack. Nu heb ik gehoord dat versie 1.1 geen fan meer heeft en dat lijkt me minder. Kan iemand mij de verschillen opnoemen van deze twee versies en misschien ook een advies geven welke XBOX te nemen? Ik geef niet om de waarde verschillen van de DVD kit en de twee spellen want deze twee spellen behoren niet tot mijn favorieten. Ik wil gewoon de precieze hardware verschillen weten. Bedankt!
volgens mij is er maar 1 soort xbox. en zoniet. dan zullen de verschillen miniem zijn. dus doe maar iene miene mutte.
is gewoon precies dezelfde xbox dus zou voor de spellen gaan ook al vind je er niets aan kun je ze nog altijd verkopen/ruilen.
Het verschil tussen de 2 dingen is dat versie 1.0 een fan op de videokaart heeft zitten en v1.1 een koel blok, ook heeft versie 1.1 de usb poorten op het moederbord zitten en v1.0 niet. Je kan het zo bekijken in de versie 1.0 zijn duurdere onderdelen gebruikt maar in versie 1.1 zijn de kinderziektes verholpen en hoe minder rond draaiende dingen (fan op videokaart) hoe beter het is. Ik zou gewoon een v1.1 kopen omdat je dan minder te maken krijgt met kinderziektes, zoals gare dvd spelers erin enzo.
Versie 1.0 heeft ook wel een koelblok op z'n gpu hoor, maar zit er eigenlijk in de 1.1 helemaal geen fans of 1tje???
ja tuurlijk heeft die een koelblok maar niet zon grote als de v1.1, en de cpu blijft nog steeds een fan behouden in allebei de versies.
de cpu heeft geen fan, er zitten 2 fans in 1 op de gpu en een achterin de xbox die de warme lucht eruit blaast.
Ik denk aan de Manifacture Date, staat onderop je xbox maar k zou niet weten wie wanneer de 1.1 is gekomen, als je een sega pack xbox hebt dan zul je wel een 1.1 hebben zoniet dan een 1.0
Ik ook, maar niet getreurd, wij hebben meer speelplezier! (...en zo gaat het altijd met consoles, dat weet je van tevoren.)
gewoon niet te veel over nadenken.. als je een spelletje speelt zie je het verschil toch niet dus ik vind dit een beetje mierenneuken ]:-
een maat van mij heeft de nieuwe versie ook...... het enige verschil wat ik merkte was....een ander geluid in het dashbord als je door het menu gaat