welke xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door solex, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. solex

solex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik wil graag een xbox 360 kopen maar ik weet nog niet zo goed welke en wat de verschillen zijn.

Ik wil er alleen games mee spelen en michien nog wat muziek erop zetten.

ik wil graag jullie mening weten over wat ik het beste kan doen.

MVG

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Het verschil tussen de gewone en de elite is dat ze allebei zwart zijn behalve de witte..

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    is beetje lastig te zeggen. Als je echt alleen wilt gamen zou ik de xbox arcade nemen. Hier zit geen harde schijf bij. Je kunt er dan weer geen muziek op afspelen als je die niet op cd/dvd hebt

als je ook online wilt spelen of extra content downloaden raad ik een xbox premium aan. Hierbij zit een headset en harde schijf, denk dat dit de beste optie is.

als laatste is er de elite. Deze heeft dan een grotere harde schijf, maar is weer duurder ook natuurlijk.

Muziek op xbox luisteren heb ik weinig ervaring mee en zie er zelf ook het nut niet van in.

4. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

jaa ik snap het hoor:confused: bedoelde je miss: Het verschil tussen de gewone en de elite is dat de elite zwart is en de gewone wit:D?

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hahahaha:)

Meesterlijk_O_

6. Ninja_Sean

Ninja_Sean Finished the Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan, als je puur gewoon wil gamen zonder XBL zou ik de Arcade de nemen, heb je gelijk een memory card erbij van 250mb ofzo.
    Als je een Fanatiek gamer ben zou ik het Pro pakket nemen, daar heb je een
    X360 met Harddisk van 20 GB en GTA 4,Halo 3 en Assasin's Creed. Als je een echte hardcore gamer ben zou ik de Elite pakken, wel duur maar dan heb je egt iets heel moois in je bezit :cool:

7. solex

solex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik maar doorspaar voor de elite 8)

Bedankt

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ok, het is natuurlijk jouw beslissing. Met de Pro/Premium kom ik ook goed rond hoor (daar zit een 20Gb harde schijf op). En ook ik wil alleen maar gamen en wat muziek opzetten.

Maar als je nu al besloten hebt voor de Elite te gaan, dan gooi ik dit topic op slot. Kleine/korte vragen kunnen namelijk beter in het: Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] topic. Maar ik wil je ook zeker aanraden even te kijken in de Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii thread. In de startpost van dat topic staan namelijk alle beschikbare sets van alle consoles.

Welkom op het forum trouwens! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina