Yo pplz, ik heb twee weken geleden op een maandag geloof ik mun briefje ingevuld en opgestuurd om een abbo te nemen op de PU, met Enter the Matrix erbij. Ik heb hem nog steeds niet. Hoe lang duurde het bij jullie?
LOL ik zou een flauw grapje maken. Als welkoms geschenk krijg je een voorbeeld opzegbrief. Ben ik ff blij dat ik die grap niet gemaakt heb.
Iemand die ik ken moest 1,5 maand w88 op zijn Tony Hawk 4. Khoop voor je dat het bij jou minder lang duurt.
Ik moest 2 maanden wachten voor het 1e nummer dat ik kreeg en nog langer wachten voor het welkomstgeschenk (controller).
Ik ben een keer lid van Playnation geweest en kreeg m'n spel (welkomstgeschenk) pas na 11 maanden Mijn PU welkomstgeschenk kreeg al na een paar weken.
PU, staan daar alleen XboX verhalen/reviews/previews/etc'tra's in?? Is het een Nederlands blad? Zo ja en ja, mischien dat ik er één een keer aanschaf. [off-topic] Ben ik even blij dat ik geen lid ben en wordt. Al die diep gewortelde frustraties. Ik koop gewoon netjes OXM met demo. [/off-topic]
Ik heb vorig jaar (begin zomer) een abbo genomen erop en had toen eff die school set genomen. Ik dacht dat kost me weer gezeik. Inmiddels was de school al begonnen en heb toch maar even opgebeld. Ze konden het niet meer leveren zeiden ze toen...nou lekkere actie was dat.
Ik moest 1,5 maand wachten, toen heb ik gebeld, en toen was dat klote ding er niet meer. Toen kreeg ik een ander bout spel, die het geeneens bij mij deed!
ik had hem ook pas na 2/3 maand, je krijgt eerst een acceptgiro opgestuurd (als je een extra bedrag over moet maken). En dan een aantal weken daarna krijg je hem (als ze hem op voorraad hebben, wat bij mij dus niet het geval was)