Werken?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xwon, 20 mei 2003.

1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Beste mensen,

Vanwege een faillisement ben ik op zoek naar nieuw werk. Ik ben al jaren een goede verkoper van verschillende mediaconcepten in een aantal zeer bekende mannen bladen. Nu lijkt een sales functie in de gaming wereld mij wel iets. Ik weet dat het nogal een rare thread is maar ik vraag me af of jullie kennis mij een beetje op weg kan helpen... Ben nml op zoek naar Nederlandse Developers (liefst in regio Brabant) waar ik een open sollicitatie naar kan sturen.
    Playlogic en Infogrames ga ik zowieso benaderen ;)

Mochten er mensen zijn die zich geroepen voelen om mij te helpen... Please do so. aub websites en/of adressen vermelden.

Mijn dank is zeer groot_O_

Edwin

2. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

bestaan er dan developers in Nederland, behalve davilex?

Owns:XBOX, HALO, BRUTE FORCE, DEAD OR ALIVE, PROJECT GOTHAM RACING, UNREAL CHAMPIONSHIP.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat je dan beter terecht kunt bij de Nederlandse marketing-filialen van bijvoorbeeld Electronic Arts of Codemasters. Niet dat ik denk dat daar nog 'plek' is maar je weet het nooit.

4. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tja het is moeilijk om nu een baan tevinden waar jij je goed bij voelt hoor.
    Zo,n 2 maanden geleden besloot ik zomaar ineens bij mn werkgever weg tegaan want ik was het werk zat.(elektrotechniek)

Ik dacht bijmezelf,mooi,FF werk zoeken en weer aan de slag.
    Tering wat had ik het fout zeg.

Er vallen meer ontslagen in de meeste sectors dan dat ze nieuw personeel aannemen nu hoor.
    Ik heb me toen bij 7!!!! uitzend bureau's ingeschreven en maar 1 kreeg het voor mekaar werk tevinden voor me :)
    En dan ook nog werk waar ik niet voor geleerd heb ofzo hehe.(beveiliging)
    (Vreemd maar waar,mn salaris ligt nu hoger bij werk waar ik niet voor geleerd hebt,dan waar ik 4 diploma's in heb hehehehe)

Anyway ik wens je veel succes vriend.
    Wees niet al te kieskeurig deze tijden want hoe langer je thuis zit,hoe meer sikkeneurig je word :) :)

Greetz angelo

5. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

helemaal gelijk, angelo, be happy with what you have he?

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je bent niet de enige Xwon.
    Het ziet er na uit dat de bedrijf waar ik werk
    eind deze week ook de deuren kan sluiten :'-(
    Ik heb er 14 jaar gewerkt.

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hé, thanks voor de coole steun. Ik had het er de eerste weken ook wel goed zwaar mee... Wat wil je, eindelijk een bedrijf waar alles (in principe) op rolletjes verloop en waar je je goed voelt... BATS!! Vanvond kijk ik naar jullie reacties...

8. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

helemaal gelijk, het gaat niet zo goed met de bizz *veel verlies zelfs in de gamewereld******************

9. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    De Nederlandse economie gaat ook sterk achteruit. Maar even weer on-topic. Je kunt het bij PDM proberen of zijn deze ook failliet?

10. ITNL

ITNL Guest

tnk you

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt dat het niet goed gaat met de economie maar een week of twee geleden was toch in het nieuws dat in de gaming industrie juist een enorme groei gaande is.
    Maar PDM?? Heb je dr meer info over..??

12. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    probeer het eens bij triumph studios (age of wonders)
    zij vragen ook vaak naar stagiares enzo dus wie weet

13. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wel een economische daling van 3%!! Wow help!!! Kom maar in de horeca werken nog werk zat!! Ow nee wacht die hadden ook een omzet daling van 1,9%

Maar threadstarter ik hoop dat je snel iets nieuws gevonden hebt.

Deel Deze Pagina