werkt zeker wel goed! ik gebruik zelf ''flashget'' waarschijnlijk www. enz. en anders ff op downloads.com kijken succes!
Ja , want ze delen het bestandje door 4 en dan gaat het natuurlijk niet 4 keer zo snel.Maar tot 300 % op z'n meest Je moet ff zoeken naar Download Accelerator Plus op www.download.com of op www.google.nl
het helpt zekerzz, een ander voordeel is ook dat je een download gewoon kunt hervatten ; bv wanneer je pc gecrasht is
nee, in kazaa lite zit wel een accalerator, maar het enige wat dat doet is om de zoveel tijd naar nieuwe sources zoeken. Internet download accalerators werken zeker, omdat ze meerdere verbindingen openen, maar je zal nooit boven het max van je abo komen. (naja, mss net een paar kb)
enne hoeft niet altijd he, een download accelerator zoekt meerdere mirrors. maar een server kan dit ook uit hebben staan dat er maar 2 verbindingen mogen ofzo
Dat is dan ook het enigste voordeel wat ik heb kunnen ontdekken. Het lijkt alsof het sneller gaat. De verschillende accelerators die ik heb gehad duren even om op te starten, ondertussen download je al met de explorer. De totale download tijd zal niet zo heel veel schelen. Het aantal kb's wat ie per seconde meer binnen haalt scheelde niet eens heel veel vergeleken met de explorer zelf. Het is wel handig dat iets wat je download je later kunt hervatten, komt alleen heel erg weinig voor bij mij dat een download zomaar afkapt Ik download wel gewoon met explorer, ik hoef al die extra programmaatjes met de nodige spyware en rotzooi in m'n taakbalk niet
Download Accelerators werken alleen als je connectie het aankan natuurlijk. Kan je maar maximaal met 250kb/s download, dan zal een download accelerator dit niet verhogen.
Als je kabel of ADSL hebt zie ik het nut niet in van een download accelerator. De meeste downloads gaan snel zat. En als je PC steeds crasht moet je daar iets aan doen. Kazaa zit vol met spyware, dat zou ik niet gebruiken. Maar het principe van Kazaa is hetzelfde, je haalt van meerdere bronnen tegelijkertijd de data binnen.
Download Accelerator Plus is gewoon een netjes stukje software hoor. Geen spyware o.i.d. en je kan de integratie met IE uitzetten. Dit betekent dat je je standaard downloads gewoon met IE kan doen, maar voor game-demo's ofzo kan je DAP ff inschakelen (en het helpt wel degelijk). Ik vind het zelf vooral handig om reeksen files te downloaden. IE kan er maar een stuk of 3 tegelijk aan, en de vierde geeft dan meestal een time-out. Ik ken een Nederlandse cabaret-site (URL ff kwijt) waar je hele cabaret-voorstellingen nummer voor nummer kan downloaden. Het is vele malen handiger om deze nummers naar DAP te slepen (die automatisch de eerste 5 gaat downloaden, en de rest in de wachtrij zet) dan om elke keer "opslaan als" te doen en dan de bestemming te kiezen. Met IE moet je dan ook steeds wachten tot er minder dan 3 downloads lopen om de volgende te beginnen, maar de files in de wachtrij van DAP worden automatisch gedownt als er een plaatsje vrij is. En tot slot nog een toepassing die ik niet zo heel vaak gebruik: je kan laten downloaden van een tekstfile. Dit houdt in dat je een tekstfile vult met URLs, en DAP gaat die URLs dan allemaal netjes af en downt de files. Dit heb ik eens gebruikt toen Mike een berg foto's had gemaakt op z'n verjaardag. Die foto's heetten bijv. http://www.Mike.com/foto001.jpg t/m foto723.jpg. Ik heb toen die link 723x onder elkaar in een tekstfile geplakt en de juiste nummers erachter gezet. Vergelijk dit maar eens met al die foto's stuk voor stuk in je browser laden (wachten tot hij helemaal geladen is, anders kan je hem niet opslaan), en dan 'opslaan als' kiezen en bestemming uitzoeken...
Offtopic.. Nu we het toch over spyware hebben, daar word je de laatste tijd mee doodgegooid! Heb nu adaware en spybot maar die troep blijft maar komen.. Zoals Searchbars en Gator crap. Hebben jullie tips? /Mod Je zegt het zelf al, dit is off-topic. Hou het s.v.p. bij het onderwerp, en ga het in een andere thread over spyware hebben. Danku! Eckie
Je kunt met Download Accelerator ook op "Download all with DAP" drukken, dan hoef je niet eens al die nummertjes te veranderen
Je kon ook in je windows register ergens een sleutel toevoegen en daarin het aantal connecties wat windows mag maken zetten. Standaard staat dit op 3 of 4 ingesteld dacht ik omdat windows nog op 56k is ingesteld. Ik weet alleen niet meer wat die waarde was sind ik mijn pc geformat heb, dus als iemand het toevallig weet?