Ik ga over een 5 dagen, voor 4 weken naar Amerika. Een neef van mij die daar woont vroeg mij of ik mijn xbox meewil nemen(hij heeft halo gespeeld) NU vroeg ik me af of het mogelijk is ivm met de stroom net daar(een zo'n stekker adapter heb ik wel) En met de tv's daar(hij heeft een amerikaanse HDTV). Zou iemand mij hier iets over kunnen vertellen Alvast bedankt. btw:veilig vervoer van m'n xdoos is geen probleem.
je hebt ook nog een converter nodig, stopcontacten hier (ik zit nu zelf ook in amerka) zijn veeel anders en de stroom is ook andere voltage.
Volgens mij is de stap NTSC > PAL veel makkelijker dan PAL > NTSC. Ik vraag me namelijk af of die Amerikaanse TV's dat signaal wel 'pikken' - Wij Europeanen passen ons lekker aan om van alles en nog wat te kunnen doen met die TV's, maar vooral Amerikanen is het niet 'interessant' om PAL te kunnen draaien. HDTV gaat sowieso niet werken voor zover ik weet...
koop 1 stroomconvertor en zo een "bakje" dat van 1 stopcontact er 3 of 4 maakt en neem ook je eigen tv mee, dat lijkt me het handigst en het goekoopst, alhoewel die tv moeilijk te vervoeren zal zijn
ehm ik zal eerst even wat ondernemen want als je hem daar gewoon rechtstreeks in het stopcontact in amerika stopt dan mol je hem. je hebt eerst zo een adapter converter hebben van: input: 110/120V output: 220/240V
De tv's in america zijn heel anders en draaien op een hele andere resolutie....ik weet niet of het mogelijk is om een pal xbox aan te sluiten op zo'n tv.
jawel hij ondersteund 720P en 1080i . je moet in de VS gewoon een multiformat tv hebben zoals tv's hier die dus ook ntsc ondersteunen in de VS is het alleen omgeraaid en moet dr ff op letten dat je tv ook PAL ondrsteund . volgens my heb je geen step-up convertor nodig voor een xbox.
zo'n stroom converter heb ik, en een PAL xbox doet het dus ook op 110 volt. En die familie heeft zat tv's dus dat zal wel geen problemen opleveren (alhoewel het op zo'n 50 inch big screen wel het leukst is). Verder bedankt voor alle reacties