what to do

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door daburnd88, 10 jun 2002.

1. daburnd88

daburnd88 penny for your beer!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff geen overzicht meer hier in de topics. Is er nu iets mis bij ms met hun reward packs? En moeten we dus 100% zeker daarvoor bellen of niet?

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Als je nog niks hebt ontvangen moet je zeker bellen.

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ms heeft problemen met het versturen van reward pakketjes omdat er iets is met adressen of iets anders op hun pctje. Ze doen dan een van de 2 dingen:
    1. Ze bellen je op om alles te checken en dan sturen ze het op.
    2. Ze zetten hem in de pc geblokt en zal je hem dus niet krijgen.

Bij de meeste mensen is dus het 2de gebeurd, Om zeker te wezen dat dit niet zo is kan je het beste met Ms bellen (0800 023 3894) en op 1 drukken nog een keer op 1 en dan moet je vragen naar wouter of jorris die nederlands zijn en waar je zeker van weet dat ze je helpen omdat ze de meeste nederlanders goed hebben geholpen door of alles opnieuw in de pc in te voeren, verbeteren of unblockeren in de pc.
    Er zijn daar ook engelse mensen maar die zullen "liegen" om zo snel mogelijk van je af te zijn.

Maar het kan ook wezen dat het gewoon aankomt....zonder enige problemen (of je krijgt de verkeerde taal spelen :) )

Dus als je het pakketje nog niet heb gehad zou ik als ik jou was bellen om het zeker te weten dat alles goed is.

Laatst bewerkt: 10 jun 2002
  4. Fonzie

Fonzie Zeeuwsmeisjeman

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben belg en heb reward pack helemaal nog nie ontvangen !

opgestuurd 25april met oud formulier , zonder bonnetje ! geen resultaat!

nog es opgestuurd 10 mei nieuw formulier , met bonnetje , geen resultaat !

nu overweeg ik toch ook eens om naar helpdesk te bellen , maar jullie zeggen dat er 2 mensen zijn die nederlands praten , maar ik weet nie als dat bij het belgische helpdesk nummer ook zo is !

zou het hetzelfde zijn als je nu het nederlandse nummer belt of het belgische? of is er wel degelijk een verschil tussen die 2

5. daburnd88

daburnd88 penny for your beer!

Leuk Bevonden:
    0
    hmmzz

wanneer is wouter trouwens aanwezig? ik heb al een paar keer gebeld. maar sinds dat ik em de 29e mei niet binnen heb gekregen zoals ze gezegd hebben, heb ik het eigenlijk opgegeven.

6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is maar 1 nummer van de helpdesk en dan moet je vragen naar de nederlanders Wouter of Jorrit (heb vandaag geprobeerd maar waren er niet). Het maakt niet uit of je belg bent of nederlands want waarschijnlijk krijg je toch eerste engelse maar wil je zeker weten dat het goed komt vraag dan naar wouter of jorris.

7. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: hmmzz

Ik heb ergenst gelezen in het forum op een vrijdag en verder weet ik niet. Ik had vanochtend gebeld maar geen van de 2 was er of het vrouwtje zat te liegen.

8. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maak je niet ongerust, ik heb hem ook de 25e opgestuurd en raar es wat ze bij mijn buurman hadden afgeven??? MUN REWARD PACKJE ;)

Deel Deze Pagina