kijk he ik wil wel eens weten wat de mensen hier de beste console vinden ik oersoonlijk vint op 1 de xbox 2 de ps2 3de cube ma zie he cube vinttek gewoon slecht ok hoog fun gehalte maar die mario en res evil en star dingeskes en zelda intreseren mij ni zo echt ik ben geen fanboy want ik gheb respect voor elke console zelf bezit ik xbox en ps 2 dus ik doe ni echt mee om de hyp he ma ik wou gewoon julie mening is horen en de argumenten??
Moet je vooral op een Xbox forum . Nou ja, ik vind de Xbox natuurlijk het best, aangezien er koele games voor zijn en er veel 3rd Party Support is. En dan nog de online mogelijkheden, toppie!
ten eerste wil ik je aanraden om je nederlands typen te verbeteren of wakker zijn als je typt, mischien niet zo veel blowen of niet te overhast typen. ten tweede je zit op een xboxsite/xboxforum wat denk je dat de mensen hier de beste console vinden PS2 natuurlijk NOT !!! XBOX Rulezz
Deze vraag zou beter op zijn plaats zijn op het consolewarsforum maar goed mijn top 5: 1. XBOX 2. PS2 3. PSX 4. Snes 5. Gameboy advance
1 Nes 2 Snes 3 Xbox 4 Dreamcast 5 PS2 Waarom Nes en Snes bovenaan??? Nou, omdat dat gewoon de goeie ouwe tijd was. Lekker veel games, bijna alle developers en gewoon veel fun!
Ik heb een top drie: 1.Xbox 2.Xbox 3.Xbox Dit is trouwens voor de verandering een zeer serieuze post.
Hoe kan je nou zeggen of je een console goed vindt als je (bijna) niet op heb gespeeld want wie van jullie die NGC in z'n top heeft hheft een us/jap cube?
Hoe kan je nou zeggen of je een console goed vindt als je (bijna) niet op heb gespeeld want wie van jullie die NGC in z'n top heeft hheft een us/jap cube? sorry van de typ fouten Hoe kan je nou zeggen of je een console goed vindt als je er(bijna) niet op heb gespeeld. want wie van jullie die NGC in z'n top 3 of 5 heeft erop gespeeld of hebben jullie allemaal een us/jap cube? lijkt mij van niet
Het gaat om het gamesaanbod, hoewel ik nog geen NGC heb aangeraakt ga ik toch voor het gamesaanbod van de Xbox.
W8, ik heb iets cool gevonden op DutchGaming.net : Hahahahaha, superleuk zeg! En dan nog volhouden dat je met een PS2 beter af bent!