WHELP! Mijn xbox doet raar!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Margo, 6 mei 2007.

1. Margo

Margo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon een normale xbox niets aangebeurd..en hij doet het gewoon goed, behalve als ik de game "Harry Potter and the goblet of fire" erin stop dan maakt hij zal maar zeggen een opstijg lawaai als hij moet nadenken en als hij teveel moet nadenken dan zegt hij dat de disc vuil of beschadigt is, maar dit kan niet want bij een vriendin van mij doet hij het wel gewoon goed...

Bovendien bij andere spellen doet hij dit nooit..en schoonmaken heeft geen zin, dat heb ik al geprobeerd :'-(

Zou iemand misschien weten wat ik hieraan kan doen??
    Alvast bedankt :thumbs:

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Lens/laser van je dvddrive heeft kennelijk moeite met dat spel.

Kan je vrij weinig aan doen als hij het bij je vriendin wel doet en je andere spellen het ook gewoon doen..

Soms helpt het om eerst een ander spel te laden, en daarna het spel wat moeite heeft met laden.. Gek genoeg werkt dat soms.

3. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien je aangeeft dat het alleen bij het spel 'Harry Potter and the Goblet of Fire' gebeurt, ligt het volgens mij aan de combinatie van disc en drive. Sommige drives zijn gevoeliger voor (lichte) krasjes en dergelijke dan andere. Ik had een zelfde probleem bij verschillende DVD's. Op een andere Xbox/DVD-speler deden ze het prima, maar mijn Xbox gaf dezelfde melding als degene die jij geeft. Eventueel zou het aan de lens kunnen liggen, maar om die zelf schoon te maken, kan ik niet aanraden.

Veel succes ermee.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn broertje heeft mijn 1e Xbox (Launch) en deze heeft problemen met de game (The Matrix Path of Neo).
    Hij heeft de game Vrijdag nieuw gekocht bij Toys R US.

Met de overige games heeft de Xbox totaal geen problemen.

5. Margo

Margo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik had eerst zelf het spel gekocht bij intertoys, splinter nieuw dus, en die deed het ook niet, ben ik hem wezen ruilen en die nieuwe deed het ook niet...en nu heb ik die van een vriendin geleent die het bij haar wel doet en die van haar doet het op mijn xbox ook niet... ik vind het zo vreemd :confused:

6. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien is de lens doorbrand. Deze kan je wel nieuw kopen maar is niet aan te raden omdat het vaak fout gaat en het maar om 1 game gaat.

7. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit gehad bij die game met die eekhoorns (kan zo niet op de titel komen :9). Wel heel vaag, heb de game 2x gehad (verschillende discs) dus, zaten geen krassen op. Dit is de enigste game gweest die m'n xbxo niet heeft kunnen slikken.

/edit: Conker: Live & Reloaded was het

Deel Deze Pagina