whyWHY

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Xlord, 16 jun 2003.

1. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had eerst een signature waarin stond wat ik allemaal had van spellen en hardware, maar nu is dat verandert naar iets wat ik nie heb ik gevult dit: Graag zie ik dat je de FAQ doorleest.
    ik begrijp nie waarom dat er staat ik weet zeker dat ik dat nie heb ik gevult.

en die FAQ heb ik nu al 2 keer doorgelezen en ik begrijp nie wat ik daarnu aan heb.

2. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ten eerste: Zou je misschien je post kunnen vertalen naar het nederlands?? Dan begrijpen we misschien wat je bedoelt.

En ten tweede denk ik dat ik het weet: Waarschijnlijk was je sig. te lang en is hij daarom gedelete, hij mag namelijk maar 250 characters bevatten.

3. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan dan wel eens het probleem zijn geweest
    nouja dan moet ik er maar wat anders neergaan zetten

4. Koe Jager

Koe Jager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blaauw's sig heeft al meer als 250 chars, dus dat zal het wel niet zijn.

5. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar die van mij was heel erg ver naar beneden
    dus ik denk wel dat dat de reden was

(niet op mijn typ fouten letten of als er wat mist bij sommige woorden)

Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  6. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Het is ook niet zo dat ze elke letter gaan tellen maar er zijn gewoon grenzen.. Als jij allemaal kleurtjes of koeie letters in je sig zit dan zal hij eerder geweigerd worden dan zoiets wat ik heb. Daar staat enkel wat handige info voor met name Xbazar.

7. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ja ik heb hem nu al verandert en ik heb geen zin om al die spellen er weer opnieuw in te gaan zetten dus ik ben het gewoon al weer vergeten

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het handhaven van de 5 regels-regels vind ik wat belangrijker: Je signature was iets van 20+ regels en dat is teveel :) Neemt zoveel ruimte in beslag, is niet echt handig.

9. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke is het zo wel goed of moet ik deze ook veranderen naar nog minder regels (niet lullig bedoelt ik begrijp dat het te veel was)

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hij is nu 1 regel, en dat is perfect :)

Deel Deze Pagina