Wie checked er allemaal de voorpagina, even als het forum? (Ik krijg namelijk soms de indruk dat sommige mensen meteen naar het forum doorgaan en zo al ons coole nieuws missen!) Geen ramp, maar ik ben nieuwschierig!
Mijn browser (opera) staat gewoon standaard op het forum idd. Zo af en toe ga ik naar de hoofdpagina en loop even door het nieuws van de afgelopen paar dagen.
Ik heb hem gewoon ergens tussen me favo's staan en dan kom ik automatisch op de mainpage terecht... daarna klik ik door naar het forum.
Ik heb het "Xbox Hardware / General Xbox Chat" forum opgeslagen als favorite, waardoor ik als default niet het nieuws check. Maar als ik teveel tijd om handen heb, check ik het nog wel eens...
------ met het schaamrood op mijn kaken moet ik zeggen dat ik net voor het eerst op de home page geweest ben. heb gelijk mij favorieten lijst aangepast. ziet er gelikt uit. leuke nwtjes by the way. groetuh!!!
Wees gerust Mirik, Ik check altijd eerst de hoofdpagina met het nieuws en de laatst geopende forums. Dit doe ik meerdere keren per dag.
sorrie maar wat een stom gestelde vraag xbw is niet een voorpagina dat is de site het forum is extra ik lees altijd eerst het nieuws en dan pas ga ik weer eens snuffelen op het forum
zonder mijn (bijna altijd) dagelijkse potje nieuws ga IK het forum niet op hoor .... NO WAY! voorbeeld: Ik ga DIrect naar het forum, zie een thread staan over een nieuwsitem, wat ik dan nog niet zou hebben gelezen ..... THE HORROR! THE HORROR! mzzl Munch and Abe
Jeez wat een vraag kobold, kon je niks beters verzinnen www.xboxworld.nl is mijn homepage gek. Eerst nieuws, dan forum. Dat is mijn standaard elke ochtend en elke middag/avond rond een uur of 17.30. Dan eten en dan reageren op alle debielen die ZULKE vragen stellen
maar zowals je ziet in de vorige reacties en in de stemmen zijn er mensjes die gewoon niet de nieuws page checken of weinig! dit is ter preventie van domme vragen op het forum