HI, Ik en mijn 3 neven zijn best wel fanatieke HALO-gamers. Nou hebben we een aantal keren met gamespy op het internet gespeeld tegen andere HALO-gamers en het was dus retecool!! Wil je het een keertje tegen ons opnemen? Zend me dan effe een private message en met hoevelen jullie zijn. Het ideaalste is 4 tegen 4 ofzo, je moet wel zeker skills hebben hoor, want we zijn dus effe de beste in HOORN waar we vandaan komen.
yep is zo, alleen met xbc kan je niet tegen andere gamers spelen die niet in hetzelfde huis als jij zitten. Wij spelen ook bijna alleen xbc gewoon met 2 TV's , maar soms is het cool gewoon om met een gast uit amerika ofzo te spelen via gamespy weet je.
eeh sorry ik ben effe in de war, xbc is dat via gamespy? of alleen via je LAN. Want wat ik bedoel is system link kan je alleen binnenshuis tegen elkaar spelen en via gamespy tegen andere gasten battelen. if so sorry my bad
xbc is een programma netzoals gamespy maar dan alleen maar voor xbox online en geen irritante reclame shit en nog beter als gamespy ook.
wahahah weer een domme fout van mij, ja mijn neef doet dat allemaal en hij weet er meer af dan ik. Maarre de meesten van jullie zitten dus op XBC? wat is jullie usernames dan? Okee onze username zal VIETSQUAD worden denk ik als we ook XBC gaan installeren zie je daar dan boys!