Wie had de beste E3 dit jaar?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door NetworX, 15 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NetworX

NetworX M-Gaming / NDS-PSP

Leuk Bevonden:
    0
    Welke van de 3 Console giganten heeft deze E3 'gewonnen' volgens jullie? En gaat er met het meeste vertrouwen het komende jaar in?

Wie maakte er de meeste indruk op jou? Wie toonde er de meest vernieuwende spellen? Wie had de grootste killer titel? Wie de grootste verassing? Wat overdondere jou het meest? En nog zoveel meer! Welke van de DRIE heeft zich deze E3 'onsterfelijk' gemaakt.

(Ik weet niet hoe je hier een poll maakt, dus of 1 van de mods het even voor me kan doen :$)

1# Nintendo
    2# Microsoft
    3# Sony

Mijn stem gaat overduidelijk naar Nintendo, het laatste jaar heb ik veel vertrouwen zin ze verloren en verwachte deze E3 dan ook weinig van ze. Daarin tegen dacht ik dat M$ en Sony de E3 zouden overheersen, maar ze hebben me niet kunnen imponeren. De PSP (Sony) was niet speelbaar en grote verassingen waren er ook niet bij allebei. Nee de DS, met mogelijkheden en spellen, de aankondeging en speelbaarheid van Metroid Prime 2: Echoes, Resident Evil 4, Tales of Symphonia, Starfox 2, Cube Wars, Paper Mario 2 en Zelda TWW2 maken Nintendo overduidelijk de winaar voor mij!

Nu jullie :)

2. Ajax

Ajax Guest

3 want de PSP roeleert gewoon :D

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben me alle 3 niet weten te overtuigen, maar omdat ik de games die MS liet zien toch wel heel wat cooler vind dan die van andere partijen toch maar #2 :p.

4. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Sony of Nintendo,

Nintendo met hun nieuwe Zelda (en niet zomaar een Zelda!) en de DS die gratis online multiplayer heeft. Sony met de PSP die echt de show stal! Dit jaar ging het eerder om de handhelds dan om de consoles! MS stelde me teleur.

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Deze thread staat zowat gelijk aan deze. Doe ik deze dicht en kunnen jullie in de andere verder discussieren :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina