wie heeft allemaal THp4 En ik d8 dat ie pas 22 december uit kwam STRANGE STRANGE>.. en wanneer komt splinter cell...
dacht zoiets , wat ik vaak lees in reviews previews , en ik heb er heel wat Van THPS4 gelezen ., - Levels zijn 2 tot 3 keer groter dan bij THPS3 - Career mode hoef je niet steeds opnieuw te doen per skater , je hebt aantal goals in level , maakt niet uit met welke skater je haalt . is je career (had ik begrepen). - Minigames , ene reviewer kraakt het af , de andere vind het werelds (tennis , rodelen , honkbal.) - Levendigere omgevingen - Mooie / Leuke Multiplayer (zegt elke reviewer) - + mooie SkatParkeditor included ... zoiets heb ik begrepen van alles wat ik gelezen heb , ik ga hem binnenkort kopen !!
Pu gaf hem een 9.2 en wist alleen maar positiefe dingen te melden. Hij kreeg zelfs een hoger cijfer als SC
mooier dan th3 (gebitmapped gras) de levels zijn veel vetter, als je zelf skate dan vind je het echt veel beter dan de OMG OMG NEON RAILS OMG OMG het is namelijk allemaal nogal realistisch. Je koopt nu je cheats/secret levels/secret skaters met het geld dat je in de career mode verdient. Als je met 1 skater de careermode speelt en je krijgt een stat punt en je doet hem bijvoorbeeld bij air, krijgt elke skater dat . nieuwe stat dinges: flip speed, hoe snel je ronddraait in de lucht. je kan nu double kickflips en 360 shuvits landen op flat. Flatground combo's zijn nu gewoon, dus je hebt er geen special meter voor nodig. Burnquist is terug! zo goed?
Geen tricks die je moet kopen? Dat vind ik echt zuigen, je kan gewoon alles meteen? Snap niks van THPS2x, wat je wanneer moet kopen zeg maar.... Daarom ook alleen maar met Tony uitgespeeld. THPS3 ben ik na 14x pas mee opgehouden.
tricks veranderen gaat bij mij (tot nu toe) precies hetzelfde als th3. Ik zou zo graag 2x willen hebben, want tony 2 vind ik nog steeds de beste, hoewel 4 erg dicht in de buurt komt, maar 2x komt hier niet uit en een modchip begin ik niet aan
Keej, THPS3 is erg wappie, gelijk knallen. Beter dat 't zelfde is. Ik heb btw ook geen modsjippie hoor.
Jij hebt een NTSC hé? Echt chill, dat kan ik echt niet betalen. Daarom is het zo'n dillema voor mij, wel of geen modchip... Ik wil hem omdat ik dan usa/japan games kan spelen, maar als (ik zeg als... ) hij er in zit, dan wordt het kopieren van games wel heel aantrekkelijk, en dát wil ik niet, want daardoor gaat de hele buisness naar de klere... *zucht* terug on topic: er zitten trouwens wel vette secret skaters bij niet zo heel veel, maar wel cool.
Joah, heb 2 boxjes, pal en ntsc. Maarreh..welke secret characters dan? Weer een Star Wars figuurtje? Fijne vrouwtjes? Wattan?
Ja ik zou zeggen koop de PU,weeet je gelijk alles,staat SC in tony 4,rocky en veeeel meer onder andere x02 event.
Die heb ik al, vond dvd niet echt boeiend. Blad alleen ff snel doorgebladerd, is nogal druk in me woonkamer.
Wil je het echt weten? ***spoiler*** <ruimte vóór de spoiler> ok: Eddie (iron maiden mascotte), Mike Vallely!!! (pro skater, ik hoopte al heel lang dat ze hem in een thps zouden doen) Boba Fett ofzo, idd, star wars figuurtje. én, als je alle gaps hebt, en al het geld en helemaal hebt uitgespeeld kan je Jenna Jameson kopen Ik kan niet wachten edit: carnaval en chicago zijn secret levels (chicago van MHPB2)