Wie heeft een HDTV?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Driesestig, 28 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nu weet iedereen dat de 360 natuurlijk helemaal tot zijn recht komt op een HDTV, maar hoeveel mensen hebben er nou werkelijk een?

Zit er een groot verschil tussen een HDTV en een "gewone" tv, of maakt het niet zo erg veel uit?

Wie is er ook echt van plan er een te gaan aanschaffen speciaal voor de 360? Want er hangt toch echt een pittig prijskaartje aan, maarja als er dan iets goeds tegenover staat kan het t wel waard zijn.

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Er zit alleen een verschil in als de programma's [WK] of spellen [360 dus] HD geschikt zijn. Óf als je een bepaald kastje hebt dat ervoor zorgt dat het HD kwaliteit wordt [weet ik nog weinig vanaf]. Dus er zullen vrij weinig antwoord kunnen geven op de vraag of het mooier is of niet. Logisch is van wel, gewoon een betere resolutie en meer banen in het scherm.

Rest laat ik aan de mods over.;)

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Een goedenavond allemaal.

Tijd om een biertje te pakken en te genieten van het weekend. ^^ Ondertussen plak ik hier even een slotje op, want ja er schijnt hier al een thread over te zijn. Of in elk geval iets wat er veel op lijkt: klik

Graag daar verder gaan. :)

Thnx 4 the report \o/

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    edit: Verrektese Goiz, ben je me te snel af. :+ Maar dan moet je hem niet vergeten te sluiten hè. ;)

Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :|

Hij was dicht!!! For Reazlle!! 8)

Jij breekt gewoon slotjes open op de een of andere manier! :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina