Wie heeft een omgebouwde xbox? en zo ja hoeveel spellen heb je er dan op?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door thetrader, 2 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thetrader

thetrader Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel eens weten hoeveel mensen een omgebouwde xbox hebben ff kijken of dat populair is hier in nederland.

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    volgens mij is het heel populair...
    Ikzelf heb GEEN gemodde xbox omdat ik het niet nodig vind, de
    enige reden om mijn xbox om te bouwen is dat ik dan spellen uit
    amerika kan importeren voordat ze in Europe uitzijn.

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb geen omgebouwde en ik wil die ook niet. Ombouwen en gekopieerde spellen verpesten uiteindelijk alleen maar het aanbod en kwaliteit van de spellen. Als een developer niets verdient aan een spel omdat ie konstant gekopieerd wordt zal ie ook minder zijn best voor zo'n spel doen en zal er uiteindelijk mee stoppen..!

Dit is ff mijn mening hierover.. Voor de rest denk ik dat deze thread ook niet helemaal volgens de regels is.. Als je de FAQ leest zie je dat er op geen enkele manier over omgebouwde danwel modchips gepraat mag worden zelfs niet op deze manier vermoed ik. Standpunt waar ik overigens volledig achter sta

4. thetrader

thetrader Master

Leuk Bevonden:
    0
    ja lijkt me ook wel vet amerikaanse spellen,bijvoorbeeld halo 2 pakken,en dan de eerste in nederland zijn met dit spel.ja dat lijkt me wel wat.

5. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk heeeeeel veel mensen. Ikzelf vind het niet nodig, voor die paar leuke games die er op uit komen is het ook niet nodig toch? Eeeehh kan deze thread wel volgens de FAQ??

6. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    pff, geen die game-makers ook wat. Gelukkig heb je niks aan een gemodde box voor Steel Batalion.

7. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er geen goed woord voor over. Die schoften met hun illegale troep. Meer kopieeren jongens en meisjes, verziek je het zeker voor jezelf en een ander. Hou je vast een hoop nieuwe en leuke originele games aan over!|:- |:- |:-

8. thetrader

thetrader Master

Leuk Bevonden:
    0
    hmz ik denk dat die game makers wel genoeg verdienen buiten dat ze allemala mensne in moeten huren enzo.De makers van halo zitten denk ik wel op rozen hoor.

9. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ik geloof dat jij een beetje onderschat hoe duur het maken van zo'n spel is.. Of de makers van Halo op rozen zitten kan ik je niet vertellen maar als dat zo is is dat alleen maar omdat Halo veel verkocht is. Dat Halo een duur project is geweest kan je op je vingers natellen natuurlijk dus wat was er gebeurt als Halo niet veel verkocht was maar veel gekopieerd. In ieder geval was er dan zeker geen Halo2 geweest.!

10. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    WOEI de man die alles orgineel heeft. Wel eens een mp3tje gedownt???????? mag niet he ;);)

Ik zelf heb hem ook niet gemod maar dat alleen maar voor live. Ik heb de ervaring met de PSX dat als je veeeeeeel games hebt (kopies dan), dat je ze veel minder waardeert.

11. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo niet?

12. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0

Met zo'n instelling blijft men modden en kopieeren. De kleine studios die soms wel drie jaar met een ploeg van 15 man aan het ontwikkelen zijn krijgen helemaal flinke klappen. Geld op? jammer ga dan maar geen nieuwe games meer:'-(

13. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Spel valt best te kopieeren waarschijnlijk.. alleen zo lastig te spelen zonder die controller.. :)

14. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, alle software bij mij thuis is origineel, de hardware overigens ook.

MP3, wat is dat????O-)

15. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik hoop dat threadstarters in vervolg eerst de Faq lezen
    [closed]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina