Wie heeft er verstand van msn??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Blaauw, 18 jun 2003.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraag over msn. Op het moment dat je inlogd op msn krijg je dat vakje waar je je email adres en je wachtwoord moet invoeren.
    Maar als iemand anders ook op jou computer gaat msn (zoals vrienden van mij) dan blijft hun naam in dat menuutje staan waar je je mail adres invoert zeg maar. Nou vraag ik mij af en ik heb mijn hele compu al afgespeurd, of je dit kunt verwijderen. ( BTW ik heb Win XP Home)

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb zelf geen XP, maar misschien is dit mogelijk:

Bij Start > Zoeken moet je ff aanvinken; Zoeken in bestand.. Dan zoek je naar email adres..

Als ie iets heeft gevonden open je het bestand en flikkert er de email adressen uit.

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien in IE....Tools -> Internet Opties -> Content -> Personal Info -> Auto complete

weet alleen niet zeker of ook de autocomplete van MSN daarmee weggaat...:confused:

4. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik al geprobeerd zelfs zoeken in verborgen bestandsstructuren toen kwam hij inderdaad met adressen die eruit gepleurt.... maar nog steeds staan ze n dat scroll menuutje.. :mad:

5. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Werkt helaas alleen voor internet sites maar niet voor programmatjes.....

6. Koe Jager

Koe Jager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je vaak genoeg op je eigen email inlogd komt die er weer testaan

7. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    De van mij staat er ook wel maar er staan er nog 3 bij in dat menu als ik op de pijl druk...en die wil ik eruit hebben!!

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    waarom dan? Ik bedoel, zo erg is dat toch niet...

9. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja ik vind het meer gewoon irritant dat er namen instaan van mensen die ooit es een keer bij mij achter msn gezeten hebben dt moet toch te verwijderen zijn op de een of andere manier??

10. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is die er nie als een soort beveiliging (zou nie weten waarom want het is alleen onhandig maarja)

11. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ja er staat op de site dat het kan in XP via accounts dan netwerkwachtwoorden en vervolgens msn accounts. Dan staan daar inderdaad al die namen en een knop ernaast met verwijderen maar als je hierop drukt gebeurt er helemaal niks!!

12. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    misschien moet je na het verwijderen je PC opnieuw opstarten!? Of MSN opnieuw installeren :+

13. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Control Panel > User Accounts > Account naam > Related Tasks > Manage my network password

That should do it:).

14. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Nee maakt allemaal niets uit ik heb echt alles al verwijderd wat met msn te maken had en toen msn opnieuw geinstalleerd en tada.... nog steeds keurig netjes al die namen er nog in...

15. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat zei ik daarboven net dat ik dat heb gedaan maar dan kan ik nog niks verwijderen als ik daarop klik doet ie niks... lukt dat bij jou wel dan??

16. B@se

B@se XBox abuser

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zit in je registry verwerkt...ga naar start-> Run (uitvoeren) -> regedit

Dan kun je hier op die email adressen zoeken, als ik bij mij zelf zoek op dat 'extra' emailadres vind ik die een paar keer terug, de meest logische zit denk ik onder "HKEY_USERS" etc. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd omdat ik me eigenlijk niet echt aan erger....

Maar kijk wel uit wat je verwijdert, als je niet weet wat je doet kun je het beter laten zitten.

Laatst bewerkt: 18 jun 2003
  17. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij lukt dat wel ja.......krijg je een heel lijstje met email adressen, die ik kon toevoegen en verwijderen.....

18. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal ik ff proberen maar ik kloot niet zo graag in mijn registry...

@ Bonez.NL: Zijn dat email adressen die op jou compu hebben ingelogd?? Want de mensen die ik heb toegevoegd aan msn die kan ik ook wel verwijderen en toevoegen ja..

19. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat snap ik ook wel;)
    Maar ik heb effe verder gezocht en heb dit nog gevonden:

Ga naar:

*:\Documents and Settings\*Username*\Application Data\Microsoft\Credentials

En verwijder wat daar in die map staat, daarna moet je effe rebooten......

20. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    OK thanx ik ga alles ff proberen wat jullie gezegd hebben ik zit nu op mijn werk dus kan het ff niet gelijk testen jammer genoeg.... maar probeer het gelijk ff als ik thuis ben straks!!

Deel Deze Pagina