Mijn moeder heeft op deze website, www.kingofgames.nl, een spelletje besteld voor de GBA SP. Nu had ze het geld overgemaakt en een mailtje teruggekregen waarin stond dat het geld was ontvangen en het pakketje klaargemaakt zou worden voor verzending. Nu zijn we 2 weken verder, maar nog steeds geen pakje en de levertijd is 4 dagen. Waarschijnlijk is ze dus genaaid, want dit duurt wel erg lang en terugmailen doen ze niet. Wel staan ze ingeschreven bij de kamer van koophandel, dus ze zouden betrouwbaar moeten zijn. Nu is mijn vraag: heeft iemand wel eens spellen bij deze site besteld en heeft deze ook problemen en zoja, is de bestelling uberhaupt ooit aangekomen?
Ik heb geen ervaring met deze site, maar dat ze staan ingeschreven bij de KvK wil niks zeggen over de betrouwbaarheid. Ik hoop i.i.g. dat je het spel alsnog ontvangt.
Verschrikkelijk slecht webdesign, een site die barst van de spelfouten en waar haast een groot bord bovenhangt "HIER NIET KOPEN". Zal me niks verbazen als je naar je geld kunt fluiten.
Vooral dat beroerde Nederlands viel me vanaf het begin al op. Ook mij verbaast het niets als je niks ontvangt.
ff gegoogeld en ik kwam dit tegen > http://www.budgetgaming.nl/forum.php?page=topic&forum_id=20&topic_id=300&start=4&show=&action=
Lol kheb het door zitten lezen. Als die dingen waar zijn dan ben jij je geld kwijt. Ik zelf koop zowiezo bijna nooit iets op internet, alleen bij de grote sites.
OMG die oplichter is gewoon weer terug met een nieuwe site Fluit maar naar je spel!! Hij had eerst zo'n zelfde site genaamd gbasp.nl. Daar had ik ook een spel besteld en naar vier weken ook nog niks ontvangen. Daarna heb ik hem een aantal mailtjes gestuurd met zaken over rechtsbijstand en heeft hij meteen dezelfde dag nog het geld terug gestort. (ik heb het mailtje nog wel als je geinteresseerd bent, pm me voor interesse) TIP: je geld kan je alleen nog via hem terug krijgen, dus hou hem vooral te vriend zolang je het geld nog niet hebt.
zijn zelfs bij opgelicht.net dat ziet er duzz niet zo best uit, ik denk dat je naar je geld kunt fluiten.
Gsus wat een mofo die kerel.. ik zag zelfs een artikel uit Washington over die kerel.. ik hoop echt dat hij de cel ingaat..
Het is inderdaad erg lame wat hij doet. Vrij kansloos geld jatten op een achterbakse manier. Maar een celstraf zal hij hier niet voor krijgen, denk ik.
Tuurlijk wel, dit is gewoon dikke fraude en daar kun je wel degelijk een aantal jaar de bak voor in gaan..
Das mooi, want dat verdient hij wel. Die site van hem is idd erg slecht gemaakt. Ook kloppen de links voor geen meter. Ik vrees voor je Leo, dat je idd naar je geld kan fluiten.
#bibbert# Man, als je zelfs al niet fatsoenlijk een goed plaatje hebt... Moet opzich wel dom zijn om daar in te trappen(zoals iemand al zei: Er hangt nog net geen bordje boven met "NIET KOPEN!")Ik kan deze sité nog verbeteren met paint... Dat meen ik...
Dat de winkel bij de KvK is ingeschreven zegt niets over de betrouwbaarheid. Goedgekeurde sites hebben dit op hun site staan staan: Natuurlijk is dit ook geen garantie dat je daadwerkelijk je bestelling krijgt, maar je bent iig al een stuk zekerder van je zaak. En je kan natuurlijk altijd hier op het forum zoeken naar ervaringen van andere mensen
Mijn vriend had dit ook een keer met ene "meneertje kleerte". Zo´n facking dure broek gekocht, bleek dat hij was opgelicht.